[A fost odată în digital] Atena Florea: Cel mai mult m-a ajutat lucrul cu echipa tehnica, cu programatorii. Asa am invatat sa anticipez toate nevoile unui proiect digital si sa imi insusesc limbajul specific

[A fost odată în digital] Atena Florea: Cel mai mult m-a ajutat lucrul cu echipa tehnica, cu programatorii. Asa am invatat sa anticipez toate nevoile unui proiect digital si sa imi insusesc limbajul specific

În anii 2005-2006, Atena Florea descoperea odată cu clienții zona de digital. Era perioada când trebuia să explice la ce se referă concepte precum banner sau newsletter, iar brand-urile nu aveau incluse în planul de comunicare un buget pentru digital. A avut totuși noroc: a dat de clienți curioși, dornici să încerce lucruri noi și de echipe cu expertiză în domeniu.

In jur de 2005 -2006 cand niciun brand nu avea inclus in planul de comunicare digital si drept urmare buget aferent. Incercam sa vand primele mediaplan-uri, sa explic ce este un banner, ce este un newsletter sau o comunicare digitala catre client. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related