[A fost odată în digital] Adriana Georgescu: Consumatorii „s-au prins” că, odată cu social media, brandurile pot fugi, dar nu se pot ascunde și atunci a început să prindă formă ideea de „brand accountability”

[A fost odată în digital] Adriana Georgescu: Consumatorii „s-au prins” că, odată cu social media, brandurile pot fugi, dar nu se pot ascunde și atunci a început să prindă formă ideea de „brand accountability”

Adriana Georgescu a început să lucreze în digital pe vremea când încă se făcea community management pe TPU. Și-a pus la punct un blog încă din facultate și îi plăcea să scrie, de asta se simțea atrasă de zona de SEO. În 2014, atunci când a ajuns în corporație pentru prima dată, și-a dat seama că drumul ei e de fapt pe zona de social media.

Țin minte aplicațiile de Facebook. Romtelecom avea un forum integrat în pagină și, ulterior rebrandingului, am deschis niște thread-uri și pentru divizia de servicii mobile. Era multă bannereală (enervant de multă) și brandurile făceau activări în Facebook apps. Comunicarea era, mostly, unidirecțională și apoi am avut epifania că se poate și altfel, dar we’re not there yet.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related