[A fost odată în digital] Claudia Archip: Am prins ultimele momente ale vremurilor când pitch-urile încă se primeau și se trimiteau prin fax și dosare printate

[A fost odată în digital] Claudia Archip: Am prins ultimele momente ale vremurilor când pitch-urile încă se primeau și se trimiteau prin fax și dosare printate

Povestea Claudiei Archip în lumea publicității a început cu un pariu: a ales un job în Client Service în locul unuia de psiholog. Pentru că a fost interesată dintotdeauna de întelegere mecanismelor care declanșează decizii, alegerea publicității a însemnat o schimbare de nuanță, nu de fond. Când a început să lucreze în campanii de digital, consumatorii nu erau destui cât să atingi un public foarte larg, dar erau suficienți cât să poți viza nișe profesionale.

Ca toți cei din generația mea, am avut norocul să mă dezvolt ca profesionist în același ritm cu domeniul, fapt care probabil m-a ajutat să îl simt și să îl anticipez mai natural – de la tentația “fructului interzis” oferit de accesul timpuriu la informație și conexiuni în contextul anilor de început, la insațiabilitatea informatică oferită de world wide web și suprasaturația mediatică apărută relativ recent, spune Claudia.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Cognition

Cognition abordeaza digitalul ca ecosistem dinamic, in care brandul se manifesta coerent si consistent iar toate nevoile sale sunt adresate sinergic in touchpoint-urile relevante (de la brand awareness la cresterea... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related