SocialPedia 37: Ce trebuie să știi despre Micro-influencers Campaigns în 2022, cu Nicoleta Scarlat, Alex Grecu și Cristian Mărgărit

SocialPedia 37: Ce trebuie să știi despre Micro-influencers Campaigns în 2022, cu Nicoleta Scarlat, Alex Grecu și Cristian Mărgărit

"Micro-Influencers Campaigns în 2022" este tema ediției 37 a SocialPedia. Evenimentul este dedicat tuturor pasionaților lumii digitale și are loc online, pe 10 mai 2022, de la ora 18:30.

Speakerii acestei ediții sunt: Nicoleta Scarlat, manager vânzări și marketing Eisberg România, Alex Grecu, creator de conținut, și Cristian Mărgărit, nutriționist.

La această ediție SocialPedia discutăm despre ce înseamnă să comunici un produs pe o piață care nu este dispusă să îl accepte cu brațele deschise și cât de importante sunt campaniile cu micro-influenceri în toată această ecuație. Apoi aflăm cum funcționează întreg procesul de comunicare online și cum trebuie să se adapteze brandurile care au produse de nișă.

La final, participanții sunt invitați la o discuție despre nutriție. Descoperim cum să ne hrănim sănătos și cum să alegem produsele care ne fac cel mai bine, dar și ce este recomandat să mâncăm în momente stresante, precum examene, deadline-uri sau pitch-uri.

De ce campanii cu micro-influenceri pentru branduri? Micro-influencerii au comunități mai mici, dar mai targetate și mai eficiente. Sunt mai credibili și autentici, iar postările lor au un engagement mai mare și conversii mai bune. Statisticile arată că market share-ul micro-influencerilor a crescut de la 89% în 2020, la 91% în 2021.

Dar, pentru ca oamenii care se ocupă de branduri, influencerii, creatorii de conținut și social media managerii să funcționeze la capacitate maximă, au nevoie de o nutriție sănătoasă, de hidratare, sport și relaxare. Doar un sfert dintre români mănâncă fructe zilnic, doar 18,4% din populație consumă legume în fiecare zi, iar  63% dintre români nu fac niciodată exerciții fizice sau sport.

La SocialPedia 37 vom aborda toate aceste subiecte alături de speakerii noștri:

  • Cum comunici online atunci când ai un produs de nișă?
  • Cât de importante sunt campaniile de influencer marketing pentru brandurile de nișă?
  • Cât de eficienți sunt micro-influencerii?
  • Ce înseamnă să fii micro-influencer și cum ajungi să fii implicat în campanii?
  • Ce să mănânci ca să te menții sănătos și în formă?
  • Trucuri de alimentație pentru perioadele stresante de la job sau din business.

"Toată lumea vorbește despre campaniile de Influencer Marketing, în general, dar mai puțin despre campaniile care implică micro-influenceri. La această ediție SocialPedia abordăm acest subiect și vorbim aplicat despre un brand căruia i-a fost (și încă îi este) greu să vândă pe piața din România. Apoi, discutăm despre nutriție și despre cât de important este să ne menținem o stare de sănătate optimă atunci când lucrăm în online.”, declară organizatorii evenimentului.

"Salata este percepută ca o pedeapsă, oamenii nu au încredere că poate avea gust, iar gustul despre care știm că este bun nu se poate transmite online... Fiecare campanie de comunicare pentru Eisberg este o provocare. De aceea, alegem să ajungem la publicul nostru și cu ajutorul influencerilor. Căutăm oameni care au un stil de viață echilibrat, care comunică despre ceea ce le face lor plăcere. În România, cel mai bine funcționează "word of mouth", spune Nicoleta Scarlat, Manager vânzări și marketing @ Eisberg. 

Înscrierile gratuite se fac online.     

Speakeri

Nicoleta Scarlat, Manager vânzări și marketing @ Eisberg

Nicoleta Scarlat spune despre ea că este "mama și tatăl salatei în România". Este parte din familia Eisberg de 20 ani și este Manager Vânzări de peste 15 ani. Ea este profesionistul care are grijă de tot ce iese din companie, fie că e vorba despre marfă sau informații.

Alex Grecu - creator de conținut

.Alex Grecu este om de media (radio host, voice over și prezentator), implicat în antreprenoriat și pasionat de creare de conținut. Fie că vorbim despre lifestyle, motociclete sau mașini, ori despre îndemnul lui #poftădesport, vei vedea un conținut dinamic, util și cu mult accent pe calitate.

Cristian Mărgărit - nutriționist

Cristian Mărgărit a creat o comunitate de oameni pasionați de fitness și de viață sănătoasă încă din 2001, iar din 2010 este implicat în organizarea de evenimente sportive de masă. Susține seminarii și workshopuri de nutriție pentru companii și a participat ca speaker la diverse conferințe. Este un un susținător al vieții sănătoase și a tot ceea ce implică: nutriție, dietă, sport, relaxare.

Powered by Eisberg România
Partener Media: Kiss FM
Parteneri Media: Zile şi Nopti, Doza de Comunicare, IQads, IQool, Flawless, SocialWeb.ro, ASC

SocialPedia este un proiect educațional dedicat tuturor pasionaților și specialiștilor în digital din România. Premiat la Webstock 2018, proiectul s-a transformat într-un eveniment lunar, unde oameni de succes din online împărtășesc secretele muncii din spatele ecranului. Obiectivul nostru? Sã contribuim la creșterea calitativă a comunității de digital din țară.

De 14 ani creator de conținut și social media specialist, Sabina Cornovac se dedică dezvoltării de proiecte educative pentru comunitatea de social media din România și este adepta conceptului de comunicare Human2Human. Sabina scrie pe sabinacornovac.ro și este creatoarea comunității #SocialPedia.

Iulia Stănescu este digital communications consultant. Are un puternic background în jurnalism online și PR. Cu peste 14 ani de experiență în comunicarea digitală, Iulia crede cu tărie în conținutul original și în interacțiunea dintre oameni, atât online, cât și offline. De doi ani de zile a început să lucreze pe cont propriu și are în portofoliu clienți din zona culturală, turism, educație financiară, antreprenoriat, evenimente și fotografie

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related