Aur pentru campania de PR a Marilor Romani, de la TVR

Campania de PR Mari Romani, realizata de TVR, a fost distinsa cu Golden Award for Excellence, la categoria "Campanii non-comerciale", din cadrul Galei Excelentei in Relatii Publice, desfasurata luni, 6 noiembrie 2006, la Athenée Palace Hilton din Bucuresti. Premiul i-a fost inmanat Cristinei Constantinescu, director Comunicare si Relatii Internationale TVR, de Thomas Achelis, presedintele Forum for International Communications si organizator al celei de-a patra editii a Saptamanii PR-ului Romanesc. "Premiul obtinut in aceasta seara vine sa certifice faptul ca am reusit sa indeplinim obiectivul principal al acestei campanii: acela de a crea o dezbatere nationala despre valoare; despre reperele romanilor, despre identitatea noastra ca popor", a declarat Cristina Constantinescu.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related