JWT se desparte de L.L. Bean

Adweek anunta despartirea JWT de L.L. Bean, dupa 14 luni in care filiala WPP Group s-a ocupat de sarcinile de creatie ale brandului. Un reprezentant JWT a declarat ca hotararea de a se desparti a fost luata de comun acord. Acesta a refuzat sa dea alte declaratii, iar clientul din Freeport, Maine nu a putut fi contactat imediat.
JWT din New York a realizat un spot TV pentru client, dar producatorul de imbracaminte si incaltaminte a cheltuit mai putin decat se astepta, spun sursele.
In ceea ce priveste monitorizarea media, L.L. Bean a cheltuit peste 7 milioane $ in primele noua luni din 2006, la fel ca in aceeasi perioada a anului trecut, conform Nielsen Monitor-Plus. Cheltuielile totale ale anului trecut au fost de aproximativ 25 milioane $.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Wavemaker Romania

Exceptional growth requires uncomfortable change.We do our best work for brands who relish being provoked to go further and faster, together.   That’s why we’ve built Provocative Planning, a... vezi detalii »

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related