
Articole care fac referire la Interpublic Group
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Interpublic Group


Grupul ONG-uri pentru Cetățean și FCB cheamă românii la Marea Adunare Virtuală, pentru modificarea unei legi abuzive

Initiative reconfirmă parteneriatul cu Orange: agenția continuă să coordoneze comunicarea media pentru pentru rețeaua numărul 1 în România

Young Drummers Competition este câștigat de Mario Francisco, Senior Art Director la MullenLowe România

Gata de brand experience upgrade? Immersive, Metaverse, Phygital, NFT & co, cu MullenLowe România și Riift Studio

Provocarea Flight Festival și Mullen România: FLY BEYOND THE SUNSET, la singurul festival de edutainment din România

10% din necesarul de consum de gaze naturale în România: eveniment de inaugurare de anvergură, marca Golin și Mullen, pentru un proiect de importanță națională

Media Fact Book 2022, Initiative: Valoarea pieței locale de media va depăși 640 de milioane de euro în cursul acestui an

Gustă din trăirile românești – noua campanie Lidl România și Mullen pentru gama de produse Cămara Noastră

Mullen România a creat pentru EA SPORTS FIFA 22 un echipament de fotbal unic, inspirat din simbolurile folclorice românești

O situație dulce: Initiative România va asigura servicii de media integrate pentru Storck, producătorul renumitelor branduri Merci, Toffifee și Knoppers

Mullen România devine copilotul Flight Festival în comunicarea primului festival de edutainment din sud-estul Europei

Meli Melo lansează un manifest „anti-etichetă” împreună cu noua colecție primăvară-vară, într-o campanie semnată FCB

Initiative lansează Business Intelligence Suite, un pachet de instrumente și competențe care sprijină deciziile de business ale clienților la toate nivelurile

Mullen și Transavia celebrează lucrul „făcut exact așa cum trebuie” în noua campanie de comunicare pentru brandul Fragedo

#reCUPErăm: Generația de Aur și suporterii români încurajează Generația EURO 2020 – o campanie GSP și Libertatea, semnată de Lowe Group
