DARE a adus gustul fericirii la Untold

DARE a adus gustul fericirii la Untold

Brandul ETi Dare a fost din nou  în centrul distracției la Untold, cel mai mare festival de muzică din România și al doilea ca mărime din Europa, fiind în exclusivitate pentru a treia oară, The Sweetest Festival Partner. 

ETi și-a propus ca brandul Dare să fie alături de vizitatorii festivalului de la Cluj-Napoca, să îi ajute să pășească într-o atmosferă cu totul și cu totul magică, în mijlocul universului feeric Temple of Luna. 

"Și anul acesta am întâmpinat la cornerul ETi Dare vizitatorii festivalului cu multe surprize care să le susțină nivelul de energie atât de necesară în cele 4 zile de Untold, dar și cu experiențe inedite alături de o serie de surprize memorabile și instagramabile", declară Cristina Săndulescu, Marketing Category Manager, ETi European Food International.  

ETi Dare a venit cu o serie de activări care au adus fanii muzicii mai aproape de spiritul brandului - încredere, libertate de exprimare și aventură, încurajând cei peste 360.000 de vizitatori să își incerce norocul sau de ce nu, să afle veștile bune ale viitorului. 

Toate experiențele de interacțiune dintre consumatori și brandul ETi DARE au fost completate în mod firesc prin acțiuni de degustare a noilor produse, batonul Dare Milk dedicat iubitorilor de ciocolată cu lapte și biscuiții Dare with Whole Grains, cu topping de ciocolată neagră sau ciocolată cu lapte.

 

Parteneriatul dintre ETi și Untold a fost comunicat printr-o campanie promoțională integrată, derulată la nivel național, campanie ce a inclus TV, online, Social Media și comunicare in-store.

Campania in-store a implicat oferirea de premii dedicate, constând în bilete pentru cele 4 zile de festival plus alte premii cu tematică apropiată ideii de muzică. 

Despre ETi DARE

Prezent pe piața românească din 2018, ETi DARE a primit din partea consumatorilor români o distincție specială pentru inovație pentru batonul cu ciocolată neagră si napolitana DARE, fiind votat 2 ani consecutiv, în 2019 și 2020. În 2020, ETi Dare obține aceeasi distincție cu gama ETi DARE Dark Chocolate în cadrul categoriei de tablete de ciocolată, iar în 2021 pentru gama de  napolitane neglazurate. 

În 2021, ETi DARE a câștigat la Premiile Piața titlul de cel mai puternic brand în categoria Dulciuri, premiu oferit în urma voturilor acordate de către retaileri. 

Produsele ETi Dare se adresează consumatorilor care apreciază ingredientele speciale și de calitate, ori de câte ori ei doresc să se bucure de gustul intens al ciocolatei sau al celorlalte ingrediente cu gust fin si special, în momentele de relaxare și răsfăț absolut.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related