Renny Gleeson se alatura agentiei Wieden

Adweek anunta ca saptamana viitoare, Renny Gleeson se va alatura echipei Wieden + Kennedy din Portland, Ore. pe postul de global director of digital strategies, o noua functie.
Gleeson, 38 ani, a fost angajat de la Carat Fusion al Aegis Group, unde a fost senior vice president and managing director al birourilor din New York si Atlanta.
La Wieden, se va afla in subordinea echipei de leadership global condusa de Dan Wieden, CEO si de Dave Luhr, chief operating officer.

La Carat Fusion, Gleeson a lucrat cu branduri ca Alberto-Culver, Pfizer, Philips si Schick. El a declarat ca, in ciuda specializarii pe new media, ramane "un spatiu artificial intre creatie si media" care nu este potrivit pietii digitale din ziua de azi. "Cum creezi o strategie de online media coerenta fara sa existe o legatura intre creatie si media?" a intrebat Gleeson.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related