Chrysler si Wieden+Kennedy, premiate cu Grand Effie la North American Effie Awards

Chrysler si Wieden+Kennedy, premiate cu Grand Effie la North American Effie Awards

Campania "Imported from Detroit" realizata de Wieden+Kennedy pentru Chrysler a castigat premiul Grand Effie in cadrul North Amercan Effie Awards Gala care s-a desfasurat la New York, potrivit website-ului oficial Effie. De asemenea, Procter & Gamble e cel mai eficient advertiser din America de Nord, IBM este cel mai eficient brand, WPP este cel mai eficient holding, Ogilvy & Mather este cea mai eficienta retea de agentii si McKinney este cea mai eficienta agentie independenta.

Dupa ce in 2009 Chrysler s-a confruntat cu falimentul, campania "Imported From Detroit" a punctat toate mesajele transmise de brand catre publicul relevant. Reclama centrala a campaniei a fost cea a carei protagonist a fost Eminem si care a fost lansata la Super Bowl. Campania a atras mult PR, brandul a inceput sa fie foarte cautat, iar vanzarile au crescut semnificativ. Ca urmare a vanzarilor inregistrate, Chrysler si–a putut plati datoriile catre stat cu sase ani mai devreme.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Oameni

Festivaluri

Sectiune



Related