Dan Wieden, creativul care a încălcat regulile publicității

Dan Wieden, creativul care a încălcat regulile publicității

Dan Wieden, legenda din spatele multor campanii de publicitate faimoase și autorul renumitului slogan Nike "Just do it", a murit pe 30 septembrie la vârsta de 77 de ani, a anunțat compania sa Wieden+Kennedy.

Wieden a cofondat agenția americană de publicitate Wieden+Kennedy în 1982, alături de David Kennedy (decedat și el în 2021). Agenția a devenit una dintre cele mai de succes din lume prin campaniile renumite create pentru clienți precum McDonald's, Bud Light, Procter & Gamble, Honda, Old Spice sau Facebook.

 

Dar cel mai faimos client al W+K este Nike, care le-a fost alături încă de la început. "Am ignorat regulile publicității și am încercat să facem lucruri neobișnuite împreună. Ce am avut în comun cu Nike a fost o lipsă a tradiției și o disponibilitate de a strica ceva", spunea Dan Wieden într-un interviu. Copywriter la origine, Wieden a fost cel care a scris unul dintre cele mai cunoscute sloganuri din toate timpurile: "Just do it".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related