Cele mai interesante titluri din Octombrie, pe WeInvent.ro

Cele mai interesante titluri din Octombrie, pe WeInvent.ro

Traim o varsta interesanta a Publicitatii. Cu “ajutorul” companiilor de tehnologie, sub presiunea brandurilor cumparatoare de trafic, am ajuns sa ne “balacim” cu totii intr-un ocean de infotainment, in vreme ce macar o parte dintre noi mai asteapta informatii relevante sau chiar stiri. Daca aceasta varsta a erei informatiei este normala sau nu, vom vedea cel mai probabil tot pe pielea noastra. Nu e clar cu ce costuri, la un moment dat probabil ca ne vom lovi de un zid de minciuni, care ne va redestepta setea de adevar.

Pana una-alta sa vedem cum ne-a fost luna Octombrie pe WeInvent.ro. Pentru noi adevarul a fost si va ramane mereu la moda. Ca publicatie de nisa, ce ne recunoastem, nu avem motive sa facem compromisuri si stim ca si voi stiti asta.

Alex Gâlmeanu: Fotograf, Ambasador DIPLOMA Show și membru în Board-ul Creativ care a contribuit la selecția celor mai bune lucrări din categoria foto-video.

DIPLOMA Show: Festivalul dedicat noii generații de artiști, arhitecți și designeri români, organizat de The Institute între 7 – 16 octombrie 2022, la Combinatul Fondului Plastic din București. Proiectul propune evenimente de networking creativ și o expoziție ce cuprinde 125 de proiecte artistice și 128 de participanți.  

Această a 9-a ediție a fost cea mai bogată în conținut de până acum, cu 10 zile de expoziție în care au fost prezentate cele mai bune lucrări ale absolvenților de la facultăți cu profil vocațional-creativ. E vorba despre 17 categorii de „industrii creative” diferite din care am vazut lucrări: de la arhitectură la design interior, de la design de obiect la modă, de la sculptură la foto-video. Lucrările au fost alese de un Creative Board format din specialiști, nume mari din domeniile lor, cum ar fi Roman Tolici, Noemi Meilman, Alex Gâlmeanu, Ioana Ciolacu, Ioana Ciocan și mulți mulți alții. Anul acesta, The Institute pregătește și multe surprize în afara expoziției centrale, cum ar fi tururi ghidate, petreceri etc., contexte prin care generația tânără să ajungă în legătură cu arta.

În avanpremiera DIPLOMA SHOW 2022, Alex Gâlmeanu ne-a povestit despre piața creativității din România și noile generații, conexiunile dintre cotidianul societății și design (sub diferitele sale forme), dar și despre fotografie ca formă de a comunica și descoperi lumea. Un interviu de Cristina Enescu Aky, din seria #perspective.

Darryl Hurs este Managing Director pentru Downtown Music in Canada, conducand operatiunile pentru Fuga, Songtrust, Adrev, Found.ee, CD Baby si Downtown Music Services. Inainte de asta, Darryl a fost market manager pentru CD Baby in Canada pentru 3 ani. Ca speaker la Mastering The Music Business 2022 ne-a vorbit despre pasiunea sa pentru muzica, despre pandemie si puterea de-a te adapta, NFT-uri si multe altele. Un interviu de Romanita Oprea.

V-ati pus vreodata problema cum ar arata lumea noastra daca cei care ne conduc sau sunt intr-o oarecare masura in pozitii de raspundere ar fi mai echilibrati, mai functionali intr-un sistem corect de valori?! Am discutat zilele trecute cu Andreea Dana Alionte, Life & Business Coach si Ambasador International Coaching Federation (ICF). Am dorit sa aflu ce anume traiesc oamenii in aceste zile, in care sentimentul de incertitudine se acutizeaza, precum si cateva din detaliile acestui tip de consiliere. Un interviu de Marian Costache, din seria #perspective.

“Deși am renunțat să vorbesc la conferințele industriei unde discursul confraților de industrie pare despre o altă lume, paralelă și nu despre realitatea de la TV și de pe internet, mă implic mereu cînd sunt invitat să vorbesc antreprenorilor la început de drum. Admir orice demers antreprenorial întrucât am învățat pe propria piele ce înseamnă să fii antreprenor în România. Merg la aceste conferințe cu mare plăcere, vorbesc despre firul logic al brandului și rezist cu stoicism la întrebări legate de logo-uri, culori sau filmulețe pentru social media.

Citesc presa economică și văd cifre despre extinderea teritorială, investiții considerabile și creșterea indicatorilor de performanță economică a unor afaceri antreprenoriale românești. Ascult interviuri și lecturez declarații și îmi notez gândurile unor antreprenori români articulați și cărora nu pare că le lipsește viziunea de business. Dar, din deformare personală, intru repede pe site-urile lor să văd cum arată reperele de brand sau caut cu înfrigurare campaniile lor de comunicare.”, spune Razvan Matasel intr-un articol sub semnatura sa. Articolul integral aici.

ASAP România (Armata Selectării Atente a Plasticului) este un program de responsabilitate socială care provoacă Generația Z să lupte pentru o lume fără plastic. În contextul din prezent, în care se vorbește atât de mult despre sustenabilitate, despre grijă față de mediu, despre un viitor altfel, acest program face acțiuni concrete și are rezultate impresionante: mesajele ASAP au ajuns la peste 550,000 de tineri din România. Ce își propune ASAP după doi ani de la lansare, aflăm de la Mihaela Tutunaru, coordonator program ASAP. Un interviu de Andreea Retea, din seria #perspective.

Cea mai noua lovitura de imagine din presa romaneasca este clar venirea lui Elon Musk in Romania, la castelul Bran. Nu l-a vazut nimeni in carne si oase, cu toate astea am aflat ca ar fi mancat la o stana, ca i-a placut painea si sarea romaneasca. La final, cand se va stinge stirea, probabil vor zice ca a venit, dar era costumat de party si era greu sa zici care este el dintre toti vampirii miliardari prezenti la petrecerea de Halloween. Asta e asa pe post de introducere. Articolul semnat de Marian Costache este integral aici.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related