Corporate social responsibility
Moș Crăciun în vestă antiglonț. VML România, alături de N2 Group, aduce un mesaj global de pace într-o altfel de campanie de Crăciun
Fundația Globalworth și Asociația Casa Bună au adus magia Crăciunului din întreaga lume pentru 200 de copii din medii vulnerabile
Mastercard Rising Stars - Viitorul lor: cinci tinere talente din baschet primesc burse sportive pentru a-și construi drumul spre performanță
„Ambulanța pentru Monumente”. Află una dintre cele mai puternice povești despre patrimoniu și comunitate în docu-serialul #TotCeNeUnește susținut de Raiffeisen Bank
„Împreună hrănim speranța de Crăciun!”: a XIII-a ediție a Colectei Naționale de Alimente, organizată de Federația Băncilor pentru Alimente, revine între 5–7 decembrie în peste 1.000 de magazine din toată țara
Peste 730.000 de euro în echipamente sportive pentru copiii din fotbalul românesc, prin Liga Punctelor PENNY 2025. Trei ani de Liga Punctelor PENNY: donații de peste 2 milioane de euro către cluburile de copii, juniori și tineret din România
Incluziune reală sau doar storytelling? Cum se vede cultura organizațională din România și impactul ei pe termen lung în retenție, inovație și competitivitate
Biz Sustainability Awards 2025 oferă recunoaștere pentru strategiile smart de sustenabilitate și leadership în CSR
PENNY devine partener principal al competiției Cupa Satelor, o inițiativă care sprijină viitorul fotbalului românesc
#OameniiDIGI au plantat 5.200 de puieți la cea de-a doua ediție „Pădurea DIGI. Fiecare copac, o schimbare”
Succesul începe când se termină frica! Pe 18, 19 și 20 noiembrie, profesioniștii care pun România în mișcare se întâlnesc la Zilele Biz 2025
PENNY și Federația Română de Fotbal aduc culoare lângă Arena Națională: primul mural dedicat echipei naționale de fotbal a României
Mastercard și Banca Transilvania, în parteneriat cu Salvați Copiii România, lansează programul „Susținem cele mai grele începuturi”, o inițiativă de 1,5 milioane de euro pentru reducerea mortalității infantile în România
20 de ani de Burse Roberto Rocca: TenarisSilcotub ajunge la 760 de bursieri și susține o nouă generație de lideri tehnici
Raiffeisen Bank şi MullenLowe lansează unOriginal – platforma de social good care dovedeşte că e ok să nu fii original când faci bine













![[Case Study] „Răspunde pentru Mâine” – Cum Sphera Group oferă o nouă șansă copiilor din Ferentari, iar GMP&U spune povestea mai departe](https://media.iqads.ro/2025/10/poza-zi-de-bine-cover-410.jpg)










