Offerista Group: digitalizarea în retail

Offerista Group: digitalizarea în retail

Offerista Group lider de piață în promovarea ofertelor de retail, este de peste 13 ani un partener de încredere pentru branduri și retaileri, ajutându-i să ajungă la clienții lor,  printr-o gamă largă de instrumente de marketing online și o varietate de formate. Peste 1.600 de de retaileri din 17 țări din Europa au încredere în soluțiile digitale Offerista pentru a-și distribui cataloagele și ofertele. Una dintre cele mai cunoscute aplicații mobile deținute de Offerista este ofertolino.ro.

 

Provocarea

Distribuția cataloagelor tipărite se confruntă cu obstacole din ce în ce mai mari.  Consumatorii cer reducerea deșeurilor inutile, iar în unele țări europene acest lucru duce deja la schimbări legislative. Aproximativ 2,5 milioane de persoane din Franța vor înceta să mai primească cataloagele tipărite, cu excepția cazului în care vor folosi un autocolant pe cutia poștală prin care solicită în mod explicit să primească astfel de materiale.

Conform datelor BRAT- SNA, in România peste 55% din populație nu este de acord să primească astfel de materiale în cutiile poștale.

În plus, prețul hârtiei a înregistrat o creștere fără precedent în ultimii ani din cauza reducerii pieței, a creșterii prețurilor la gazele naturale, la electricitate și a creșterii puternice a costurilor de producție. Și, pe măsură ce criza energetică continuă, se așteaptă noi creșteri de prețuri, ceea ce va forța tot mai mulți retaileri să distribuie cataloagele de oferte exclusiv in format digital.

''Din aceste motive și nu numai, am observat o creștere semnificativă a interesului clienților noștri de a-și promova ofertele online. Offerista pune la dispoziție soluții de marketing măsurabile pentru distribuția pe mai multe canale online. Avem experiența necesară pentru a ajuta retailerii care doresc să își promoveze în continuare broșurile și cataloagele prin instrumente relevante pentru publicul lor țintă'', spune Cătălin Pațachia, Country Manager Offerista Group România.

 

Alternativa

Pe de o parte, cataloagele digitale reprezintă o alternativă ecologică la distribuirea materialelor publicitare tipărite.  De exemplu, milioanele de cataloage digitale vizualizate pe Ofertolino.ro începând cu 2016 corespund cu salvarea de la tăiere a peste 300.000 de copaci.

Acum retailerii au posibilitatea de a satisface cererile tot mai mari ale consumatorilor de a construi practici de mediu durabile. Iar pe de altă parte - cataloagele digitale sunt extrem de flexibile în comparație cu cele tipărite. Ele permit o direcționare precisă, modificări dinamice și o măsurabilitate detaliată a rezultatelor.

Incepand cu 2023, Offerista iși propune să poată atinge online majoritatea  consumatorior  din România,  și pune bazele Offerista Native Network, o rețea de site-uri și aplicații mobile partenere ale editorilor români, cu diverse teme. Prin intermediul integrărilor tehnice puse la dispoziție de Offerista, editorii au posibilitatea de a poziționa cataloagele digitale în propriul conținut într-un mod natural. Prin includerea -  cataloagelor actualizate ale aproape tuturor retailerilor din România, editorii își pot monetiza traficul. În același timp, adaugă un conținut valoros, un conținut de calitate - toate cataloagele care prezintă oferte actualizate disponibile în magazinele retailerilor preferați de publicul editorului respectiv. Spre deosebire de bannere, utilizatorul vizualizează un catalog online fără a fi redirecționat către o altă pagină, continuând apoi cu restul conținutului pe site sau aplicație.

Peste 1.400 de publisheri din Europa fac deja parte din Offerista Native Network.

Dacă doriți să deveniți partener al rețelei de publisher, contactați Offerista Group.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Pozitii

Sectiune



Branded


Related