Proiectul hybrid media IQ DIGITAL, la finalul sezonului 3. După Iași și Brașov, urmează Timișoara. Cifre și detalii din culise, în articol

Proiectul hybrid media IQ DIGITAL, la finalul sezonului 3. După Iași și Brașov, urmează Timișoara. Cifre și detalii din culise, în articol

Proiectul hybrid media IQ DIGITAL a ajuns la finalul sezonului 3, adică la încă peste 600 de antreprenori din zona Brașov, care au participat la evenimentul fizic găzduit de Teatrul „Sică Alexandrescu”, cărora li s-au adăugat sute de mii de cititori, privitori sau ascultători via mixul de canale online, radio și OOH.

Noul format care cuprinde emisiuni, podcasturi și evenimente cu public, precum și conceptul media din jurul acestora e realizat de echipa Upgrade 100 în parteneriat cu BCR pentru comunitatea de business din jurul suitei de aplicații și servicii oferite de George pentru afaceri.

Ediția de la Brașov s-a bucurat și de sprijinul VODAFONEpartener tech al sezonului iar secțiunea dedicată digitalizării sectorului public a fost susținută și de Institutul ASPEN România.

Organizatorii au publicat azi și un aftermovie care conține concluziile după evenimentul de la Brașov și campania media care i-a urmat:

 

Abordarea total nouă a proiectului constă în faptul că, pe lângă evenimentele de nivel internațional organizate sub numele IQ DIGITAL Summit - conținutul produs la cele mai ridicate standarde TV este amplificat ulterior către întreg mediul antreprenorial - cu focus pe IMM-urile din România.

Iată câteva cifre cheie* -  la finalul acestui sezon:

  • 650 participanți în sală la Brașov (1.550 participanți - cumulat cu IQ DIGITAL Summit Iași)
  • 440.000 reach cititori unici duplicati ai materialelor rezultate via site-ul IQDigital.ro si via newslettere si articole preluate de presa națională si locală (estimarea e de peste 850.000 total proiect, până acum)
  • 20.700 ascultători via Radio Guerrilla in FM + Upgrade 100 Podcasts online (adică 54.300 în toate cele 3 sezoane)
  • 7.500 persoane reach din OOH în Brașov (total: peste 75.000, împreună cu Iași, unde campania outdoor a fost mult mai substanțială)
  • 2.02 milioane de vizualizări adunate în toate platformele video online (5.5 milioane cumulat cu celelalte două sezoane de la Iași și București)
  • 3.2 milioane reach display advertising (premium local, premium programmatic și open exchanges) care au generat peste 22 de milioane de afișări de materiale promoționale - un total de 6.6 milioane reach și aproape 55 de milioane de afișări de mesaje de content marketing și promovare.

Acestor cifre li se adaugă numeroase materiale editoriale - produse de către publicații online independente locale și naționale, bloggeri precum si alte preluări în cadrul programelor de știri ale mai multor televiziuni prezente la Summitul din Brasov, printre care ProTV, Euronews România ori Antena 1 si Antena 3 CNN.

După IQ DIGITAL Summit Brașov au rezultat mai multe materiale video si text cu un conținut valoros - pe care le puteți vedea gratuit, pe site-ul dedicat:

Acestor prezentări și interviuri li s-a adăugat o dezbatere importantă, despre nevoia de upgrade a capitalismului – panel la care au participat toți star-speakerii ai summitului. Un dialog important, pe care îl puteți vedea integral aici.

Organizatorii anunță, cu prilejul publicării informațiilor sintetice legate de sezonul al 3-lea, că proiectul continuă peste doar câteva zile cu un nou format online, radio, podcast și TV, numit IQ DIGITAL Update – dedicat noului program de finanțare a digitalizăriii companiilor non-IT,  în cadrul PNRR – și că, în luna mai, IQ DIGITAL va ajunge pentru un nou Summit la Timișoara.

În organizarea IQ DIGITAL Summit Brașov au mai fost implicate pe lângă echipele BCR si U100 agențiile Cohn & Jansen (branding si BTL), GRF+  și Oxygen (comunicare) - alături de  Thinkdigital (media).

  • Puteți intra în comunitatea IQ DIGITAL pentru a fi la curent cu tot ce apare nou via newsletter-ul comunității, la care vă puteți abona pe iqdigital.ro/abonare

*Precizări etice:  Un cititor unic online nu e înseamnă o persoană, ci maxim 0.2-0.3 persoane; Ascultătorii radio sunt aproximați pe baza studiilor de audiență care prezintă cifre la nivel de zi; Reach OOH înseamnă câte persoane au văzut estimativ mesajele outdoor; Vizualizările in platformele online nu înseamnă un număr egal de oameni si nici vizionarea integrală – ci de câte de ori a rulat „play” cel puțin 1-2 secunde un material video; Reach-ul in display ads e egal cu numărul browserelor care au afisat mesajele publicitare sau fragmentele de conținut sponsorizat în ecranul vizibil minim 50% din format, si nu cu numărul de persoane - cifra fiind de cele mai multe ori duplicată (adică o persoană poate produce mai multe afișări sau vizualizari). Nu există nici o metodologie actuală care să poată să determine numărul exact de persoane atins de o campanie publicitară derulată în mai multe medii,  simultan, iar multe dintre cifre sunt raportate de platforme globale care nu oferă posibilitatea auditării lor independente.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ThinkDigital

ThinkDigital este un digital media powerhouse cu sediul central la Bucuresti si reprezentanti in mai multe tari din regiune, care opereaza 3 linii principale de business: 1. Sales House/Adnetwork: Monetizeaza in... vezi detalii »

Oxygen

Oxygen este o agentie integrata de comunicare, cu sedii in Bucuresti si Cluj-Napoca. Cu peste 13 ani experienta pe piata, Oxygen a lucrat de-a lungul anilor cu branduri si companii locale si internationale, din... vezi detalii »

Campanii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related