Cohn&Jansen JWT îl salută pe George, o inovație BCR

Cohn&Jansen JWT îl salută pe George, o inovație BCR

George, noua platformă de digital banking de la BCR, a fost lansată în România de Cohn&Jansen JWT.

Dezvoltată pentru România de către BCR alături de start-up-ul fintech al Erste Group Bank, platforma George este deja prezentă pe piețele din Austria, Cehia și Slovacia.

 

“George reprezintă un nou mod de a face banking, conceput pentru era digitală în care trăim. Și pentru că George este un produs revoluționar, aveam nevoie de o lansare în România pe masură.

Iar propunerea de a-l poziționa ca “Primul banking inteligent” a fost exact ideea de care aveam nevoie” a declarat Laura Andrei (Head of Marketing BCR).

 

Întreaga strategie de comunicare pentru lansare, de la poziționare, concept de lansare și execuții creative a fost dezvoltată de echipa de marketing BCR împreună cu Cohn&Jansen JWT în România. 

 

“Principalul challenge cu care ne-am confruntat a fost dificultatea de a explica un produs inovator atât de complex targetului de mass market. Așa am ajuns la strategia de comunicare de a-l așeza pe George lângă lucruri deja super-familiare oamenilor, dar la fel de inovative, astfel încât să le fie mai ușor să-l înteleagă.” a spus Diana Caracota (Senior Strategic Planner, Cohn&Jansen JWT).

 

Astfel, campania de lansare a avut o puternică componenta de teasing, unică în România, în care tehnologia cool l-a salutat pe George. Mesajele, create în parteneriat cu branduri precum Samsung, BMW, Uber și Pegas, au fost prezente în TV, OOH, BTL și Online și au rulat între 22 septembrie și 22 octombrie. Evenimentul de lansare a avut loc la iMapp Bucharest și a fost însoțit de proiecții de video-mapping și de activari speciale pentru fiecare parteneriat.

 

“Ideea a fost a noastră dar e meritul absolut al echipei BCR că a reușit să implementeze toate aceste parteneriate incredibile cu superbranduri precum Samsung, BMW, Uber sau Pegas. Ele au facut campania mai surprinzătoare și totodată mai memorabilă” a declarat Alex Negoescu (creative director Cohn&Jansen JWT).

 

Daca la teasing George era salutat de lucruri care plac, la reveal rolurile s-au inversat și George ajunge să le salute înapoi.

“La fel de intuitiv ca o rețea socială. La fel de rapid ca un motor de căutare. La fel inteligent ca un smartphone… doar așa poți întelege ca George vine cu o nouă experiență în banking, facând apel la viața oamenilor moderni.” a continuat Diana Caracota (Senior Strategic Planner). “De aceea, pentru că ție îți place design-ul, și lui George îi place designul. Pentru că ție îți place tehnologia, și lui îi place. Și tot așa.”

                                                                                                                                                       

Începând cu 22 Octombrie, campania a continuat sub conceptul “George e ca tine”, cu execuții declinate în TV, OOH și Online.

 

“Sunt foarte bucuros că lansarea George a fost un succes, pentru că a reprezentat un exercițiu complex care a implicat toate departamentele agenției și a partenerilor ei. De la design-ul cardurilor până la decorarea sediului BCR, de la campania de digital realizată împreună cu partenerii de la Atelierul sau superproducția TV făcută cu MME, toată lumea a pus umărul la această reușită.” a spus Andrei Cohn (Creative Director și Managing Partner Cohn&Jansen JWT).

 

La campanie au participat:

Din partea BCR

Ionuț Stanimir, Marketing & Communication Executive Director
Laura Andrei, Head of Marketing
Nicoleta Andreea Deliu, Head of Communication
Ana Maria Ghiurcă, Digital Marketing Coordinator
Adrian Săveanu, George Brand Manager
Cristian Pirvu, Online Specialist 
Maria Laura Plugaru, Online Communication Specialist
Catalin Ionita, Corporate Communication Coordinator
Monica Georgescu, Internal Communication Expert
Cornelia Pleșoianu, Brand Activation Coordinator
Adrian Stanciu, Merchandising Expert

Din partea Cohn&Jansen JWT

Andrei Cohn, Creative Director & Managing Partner
Alex Negoescu, Creative Director
Cătălina Ceparu, Copywriter
Andrei Beșliu, Art Director
Diana Caracota, Strategic Planner
Ruxandra Săvulescu, Client Service Director
Arina Stoenică, Account Director
Oana Știrbu, Account Manager
Ilinca Dumitrescu, AV Producer
Cristian Dobre, BTL & Production Manager

Din partea Atelierul

Andrei Duțulescu, Managing Director
Ennifer Anefi, Copywriter
Lucian Sora, Web designer

Din partea MME

Mihai Modâlcă, Production manager
Alina Mircea, Postptroduction manager
Andu Radu, Editor
Liviu Miron, Grafica

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune


Comentarii

Stan Alin
acum 5 ani
Bună seara. Este o super campanie! Felicitări.


Branded


Related