Bucegi si Sister impreuna la mai bine

La 1 ianuarie 2007, odata cu intrarea Romaniei in UE a debutat si noua campanie de imagine Bucegi. Pentru cei multi pe care nu-i stie nimeni, pentru cei cinstiti, pentru cei care au mers la munca zi de zi, pentru cei care au dus greul tranzitiei 17 ani, pentru cei care care au plantat ca sa culeaga, pentru cei care nu au asteptat sa le pice ceva din cer, pentru cei care s-au gandit la viitor, pentru cei care si-au pastrat optimismul, pentru cei multi care au pus umarul la integrarea in Uniunea Europeana, Bucegi ridica paharul.

"Uitandu-ne la integrarea altor tari si cunoscand viata politica din Romania, s-a intamplat ceea ce am anticipat. Au aparut declaratii ale unor diverse personaje care isi atribuie meritul integrarii. Dupa ce a fost miza electorala ani de zile, integrarea devine acum capital electoral. Ori in toata aceasta poveste, se pierd oamenii obisnuiti. Oameni care nu au stat la masa negocierilor la Bruxelles, dar care s-au luptat cu greutatile vietii de zi cu zi si nu s-au batut cu pumnul in piept si nu s-au martirizat pentru asta. Oamenii Bucegi.", declara Bertha Niculescu, creative Sister. "Si am mai anticipat ceva: multe branduri care vor incepe brusc sa-si lege comunicarea de UE, indiferent de pozitionarea pe care o aveau cu un an in urma."

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related