“Castigi ce vrei cu numai 5 lei” - campania Sister & Co., pentru Novomatic Group of Companies - Romania si Loteria Romana

“Castigi ce vrei cu numai 5 lei” - campania Sister & Co., pentru Novomatic Group of Companies - Romania si Loteria Romana

Provocarea agentiei Sister & Co. (fondata si condusa de Alexandra Tinjala in calitate de CEO) a fost aceea de a atrage notorietate, interes imediat si participare din partea publicului pentru Video Jackpot la Loterie.

Incepand cu luna august a.c, in agentiile Loto au fost instalate terminalele de tip videoloterie (VLT) prin care participantii pot castiga suplimentar la Video Jackpot la Loterie.
Reteaua nationala de terminale de tip videoloterie (VLT) este un business al Novomatic Group of Companies - Romania, terminalele fiind amplasate in agentiile Loto. Suma minima ce poate fi jucata la un terminal de tip videoloterie este de 5 lei, jucatorii avand posibilitatea de a castiga suplimentar marele jackpot lunar – Jackpot Platinum (pana la 500.000 lei) sau jackpotul zilnic – Jackpot Gold (pana la 5.000 lei).

Solutia dezvoltata de agentia Sister&Co a venit din principiul "argumentele rationale ne conduc la concluzii, dar argumentele emotionale ne determina sa actionam.”

Campania a constat in branding de produs, OOH, presa (aduri contextuale adaptate profilului publictatiilor, articole "de senzatie", pseudo-anunturi de mica publicitate), online si PR.

Creatiile campaniei

 OOH

 

PRESA

 

- tip anunt -

 

"Am ales sa ne detasam vocea de cea a multimii vorbind nu despre castigul pecuniar in sine, ci despre multitudinea de posibilitati pe care acesti bani iti permit sa le accesezi. Jackpotul nu inseamna o suma de bani, ci moneda de cumparare a viselor. De aici conceptul creativ "Castigi ce vrei , cu numai 5 lei!" si, tot de aici, numarul mare de executii creative.
Ar putea continua practic la nesfarsit - ar putea avea cam tot atatea executii, cate posibile vise are romanul… E o platforma generoasa si de asta nici nu a fost greu sa nascocim tot felul de situatii. Am vrut sa le dam un aer cat mai realist si pentru asta am adaptat executiile intr-un mod cat mai neconventional din punct de vedere advertising, dar cat mai "conventional" pentru contextul in care apareau. Asa au aparut executii tip articol de senzatie in cotidienele de profil, anunturi mica publicitate in ziarele locale, sau - cireasa de pe tort - o stire senzationala legata de un celebru fotomodel, pe un site de stiri mondene. Stire care a fost suficient de credibila cat sa fie preluata de alte site-uri de stiri, acumuland cateva zeci de mii de vizitatori unici."
Alexandra Tinjala, General Manager Sister. 

“Experienta agentiei Sister pe aceasta categorie, precum si campaniile dezvoltate pentru diverse alte branduri, ne-au demonstrat ca Sister este agentia potrivita pentru aceasta lansare. Prin modul in care am comunicat, campania a reusit sa capete simpatia clientilor nostri chiar din primele trei saptamani, fapt ce a dus la cresterea traficului de clienti in agentiile loto si implicit a cifrei de afaceri. Astfel, de la debutul campaniei am reusit sa acordam primele doua premii Jackpot Platinum, un succes impresionant! In viitorul apropiat ne propunem sa crestem valoarea Jackpot-lui Platinum de la 500.000 lei la 1.000.000 lei.”
Valentin-Adrian Georgescu, CEO Novomatic Group of Companies – Romania.

 

Echipa care a castigat pitchu-ul si a realizat campania:

  • Alexandra Tinjala (Strategie, Head of Business & Account Management)
  • Nicoleta Popa (Account Management)
  • Raluca Ciupercescu (Creative)
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Subiecte

Sectiune



Related