Sister&Co. semneaza o noua campanie de imagine pentru Bucegi

Sister&Co. semneaza o noua campanie de imagine pentru Bucegi, de aceasta data aducand un aer complet nou, national, deosebit de peisajul categoriei, pentru brand.

"Bucegi a fost aproape de consumatorii sai inca din 1984, si a evoluat alaturi de ei. Asa a luat nastere o legatura stransa care a dus la campanii de comunicare care au sustinut spiritul nostru romanesc, optimist. Oamenii au simtit onestitatea si simplitatea cu care Bucegi s-a apropiat de ei, si asta a facut ca brandul sa fie unul relevant in piata din Romania. Din pacate, in ultima vreme, vedem tot mai multe campanii in care romanul adevarat, cinstit, e luat peste picior, i se pun in gura glume (banale, nereusite, neinspirate, de cartier), si ajunge sa fie portretizat ca un om lipsit de educatie, fara aspiratii sau orizonturi. Intr-o Romanie care se afla intr-o descompunere dramatica, am vrut ca Bucegi sa fie acel brand care se distanteaza de astfel de abordari, si in schimb, duce mai departe legatura autentica pe care o are cu consumatorul. Prin felul in care a comunicat pana acum, Bucegi este poate printre putinele branduri care isi poate asuma o repunere in centrul atentiei a valorilor traditionale romanesti. Sfinxul si Babele fac parte din fiinta noastra de romani, sunt legende din folclorul nostru, si sunt acolo sa ne aduca aminte ca dincolo de vremuri tulburi, ramanem o tara frumoasa cu oameni frumosi. Iar Bucegi e aici sa ne povesteasca aceste legende romanesti" spune Alexandra Tinjala, manager Sister.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related