BestAds editia a III-a isi cheama judecatorii

Ianuarie si februarie 2007 aduc iubitorilor de pauze publicitare posibilitatea de a analiza industria de advertising pentru anul 2006. Vorbim de o industrie grea, de minerit creativ si credem ca nimic nu ar motiva mai mult agentiile si publicul decat un top al celor mai bune lucrari publicitare, asa, de inceput de 2007.

BestAds editia a III-a a declarat deschisa prima etapa, cea a nominalizarilor. Ce nominalizam: spoturi TV, print, spoturi radio, campanii, coloane sonore pentru spoturi TV - toate din 2006, 100% made in Romania. N-avem marja de eroare, dar avem esantion reprezentativ: o comunitate de 36.000 de pasionati de publicitate si contam pe ei.

Publicul judecator are de infruntat 2 etape : nominalizarile (ceea ce s-ar numi inscrierea lucrarilor intr-un festival obisnuit) si VOTUL (jurizarea efectiva).

"Comunitatea IQads a fost invitata sa nominalizeze cu spor pe forumul IQads. S-a starnit o intreaga discutie despre presupusele autonominalizari, despre incercarile de a discredita creatiile altora, despre eventualele ingradiri ale sistemului. BestAds se desfasoara online tocmai pentru a fi cel mai democratic festival de publicitate. Oricine poate nominaliza si vota, fie ca e publicitar, fie ca a trecut intamplator pe-acolo si are pareri despre publicitate. Toate creatiile au sanse egale, fiecare se poate autonominaliza linistit; in cele din urma, poporul va judeca", explica Ana Militaru, IQads.

Cel mai cautat freelancer al momentului, Mihai Coliban, este cel vinovat pentru conceptul campaniei BestAds. Pentru inceput, partea de nominalizari cuprinde 3 executii putin neobisnuite: Mana, Ochiul, Limba, care au inceput deja sa faca turul de onoare al blogosferei.

15 februarie 2007 este data limita pana la care se pot propune lucrari pentru etapa finala, VOTUL. Pana atunci, forumul IQads isi asteapta criticii intr-ale reclamelor, printurilor, spoturilor radio, muzicilor si campaniilor.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Sectiune



Related