Animax merge pe strategia agenției White PR pentru comunicarea de brand

Animax merge pe strategia agenției White PR pentru comunicarea de brand
Miruna Diaconescu, Director de Marketing Animax / Lavinia Pavel, owner White PR

Animax, unul dintre cei mai importanți retailers de pe piața de pet care, intenționează să devină la fel de popular în conștiința românilor precum este în alegerile de achiziții pentru animalele lor de companie.

Cu o rețea de 126 de magazine la nivel național, Animax este cel mai important jucător de pe piața românească a comerțului cu produse destinate creșterii și îngrijirii animăluțelor de companie. Pet Product SRL, compania care deține brand-ul Animax, a încheiat 2022 cu o cifră de afaceri de 253 milioane de lei, cu 22% mai mult decât în anul anterior, un indice notabil al popularității de care retailer-ul se bucură în rândul publicului românesc.

Împreună cu Maxi Pet – brand gestionat de compania Pet Network Europe SRL – Animax face parte din Pet Network, grup internațional prezent în mai multe țări din Europa de centrala si de sud-est: România, Croația, Slovenia, Serbia, Bulgaria. Cele două brand-uri din domeniul pet sunt operate separat în România, prezentându-se și sub un aspect comercial diferit: magazinele Animax sunt de dimensiuni reduse, fiecare având în jur de 60 de metri pătrați, fiind rezultatul unei investiții de aproximativ 50 000 de euro; unitățile Maxi Pet au suprafețe între 500 și 1 000 de metri pătrați și investiții la bază de aproximativ 400 000 de euro fiecare.

Pentru că dorește să consolideze brandul și să crească notorietatea, Animax a hotărât demararea procesului de comunicare corporate, a cărui strategie a fost elaborată și va fi implementată de White PR.

„White PR are experiență pe zona de retail și este agenția care cunoaște foarte bine brandul Animax și nevoile noastre de comunicare.  Mai mult, strategia pe care White PR ne-a propus-o, se pliază pe planurile noastre de comunicare pentru următorii ani și demonstrează înțelegerea obiectivelor noastre pe fiecare linie de business. Scopul nostru este să oferim produse de calitate pe o piață care se axează foarte mult pe cifre, să educăm și să fim parte din comunitățile locale. Am găsit la WhitePR o echipă care înțelege complexitatea brandului Animax și este pregătită să ne ajute să ne ducem la îndeplinire obiectivele. ”, Miruna Diaconescu, Director de Marketing Animax. 

”Cunoaștem brandul Animax și ne este foarte drag. De-a  lungul timpului am derulat împreună proiecte  interesante, inclusiv pe zona de CSR sau de educare a publicului prin conținut dedicat. Ne bucurăm că ne-au ales partener de comunicare și pe zona corporate și suntem siguri că în următoarea perioadă vom contura campanii relevante pentru Animax.", Lavinia Pavel, owner White PR.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related