Conan PR a încheiat 2022 cu o cifră de afaceri de aproape un milion de euro. Agenția împlinește 13 ani de activitate

Conan PR a încheiat 2022 cu o cifră de afaceri de aproape un milion de euro. Agenția împlinește 13 ani de activitate
Elena Bululete, Managing Partner Conan PR

Agenția independentă de comunicare, Conan PR, împlinește 13 ani de activitate în luna aprilie a acestui an. Cu un portofoliu de clienți atât internaționali, cât și locali, din multiple industrii, de la Tech/IT sau HR, până la Retail sau FMCG, în 13 ani de activitate agenția a lucrat cu peste 100 de branduri și companii.

 

Retrospectiva anului 2022 și planuri pentru 2023

Conan PR a încheiat 2022 cu o cifră de afaceri de 934,800 de euro, cu 35% mai mult decât în 2021. Tot în 2022, agenția a adăugat în portofoliu noi clienți precum Kiwi.com, UiPath Foundation, crama Liliac sau Flip. De asemenea, compania și-a deschis anul trecut propriul departament de social media, pentru a oferi servicii adaptate erei digitale. 

Printre brandurile pentru care Conan PR este partenerul de comunicare din ultimii ani se numără și Uber, Mindspace, Bridgestone, Lăptăria cu Caimac, Dino Parc Râșnov, Smartree, Galantom sau Bookster. 

Anul 2022 a venit și cu provocări. A fost primul an post-pandemie și atât noi, cât și clienții noștri, am încercat să ajutăm la recuperarea pierderilor din cei doi ani de Covid. Ne-am concentrat pe echipă și pe înțelegerea nevoilor de comunicare actuale ale clienților. Am încercat să înțelegem cât mai bine ce ni s-a întâmplat în pandemie și ce putem face ca să spunem cu mâna pe inimă că am aplicat din lecțiile crizei. Apoi au venit proiecte, ne-am făcut planuri concrete, am participat la multe pitch-uri dar am avut și multe interviuri de angajare, mult business, cu presiune pe alocuri, dar și cu bucuria reîntoarcerii la birou. 2022 a însemnat și un drive mult mai accentuat spre digital PR”, spune Elena Bululete, Managing Partner Conan PR.

Cele mai importante servicii oferite în 2022 au fost media & influencer relations și social media, alături de strategiile de lansare pe piața din România pentru branduri precum Kiwi.com sau vinurile Tandem. 

Pentru 2023, Conan PR își propune o creștere de 10%. Elena Bululete adaugă că „ținem ochii pe ChatGPT și pe provocările și oportunitățile pe care dezvoltarea AI le aduce pentru industria de PR. Continuăm să ne consolidăm serviciile oferite în zona de digital PR, cu un focus accentuat pe creșterea și dezvoltarea echipei”.

 

Evoluția businessului în 13 ani de activitate 

Din 2010 și până în prezent, Conan PR a colaborat cu peste 100 de clienți naționali și internaționali și a obținut numeroase premii și trofee în cadrul competițiilor locale sau internaționale, precum Romanian PR Award, Webstock, European Excellence Awards sau Gala Societății Civile, confirmând încrederea clienților în calitatea serviciilor oferite. 

În următorii 13 ani, Conan PR va continua să pună accent pe consolidarea relațiilor sănătoase și cu sens, atât în ceea ce-i privește pe clienți și parteneri, cât și în cadrul echipei. 

Visul nostru este să facem din Conan PR un loc în care oamenii își pot dezvolta propriile lor proiecte, ambiții, cariere, să creștem agenția ca pe o infrastructură care le oferă colegilor resursele să își urmeze fiecare propriul destin”, spune Elena Bululete

 

Conan PR este o agenție independentă de comunicare fondată în 2010. Suntem o echipă de profesioniști care construiesc relații benefice între branduri și stakeholderii lor. Și facem asta printr-o serie de servicii bazate pe date, creativitate și rezultate măsurabile: comunicare și PR, dezvoltare de conținut, social media management, evenimente și project management pentru campanii integrate. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related