Klawo și JazzQuarters Trio – marii câștigători JAZZ IN THE PARK se vor întoarce în toamnă pentru o nouă întâlnire cu publicul

Klawo și JazzQuarters Trio – marii câștigători JAZZ IN THE PARK se vor întoarce în toamnă pentru o nouă întâlnire cu publicul

Polonezii de la Klawo au cucerit publicul la Cluj. Împreună cu JazzQuarters Trio, câștigători ai premiului al doilea, ei sunt deja între numele confirmate pe scena din toamnă a festivalului. De această dată, pe scena principală au urcat artiști renumiți, invitați speciali, iar atmosfera a fost completată de DJ-ii de la VRTW, o prezență constantă în ultimii ani la festival. La numai câțiva pași de scena lor, membrii comunității IQOS au avut ocazia să descopere „Home of IQOS”, noul concept al brandului, un spațiu în care aceștia se pot bucura de evenimentele organizate în aer liber.

Premiul 3, în valoare de 1.000 euro, a fost adjudecat de NAUSYQA.

Pe lângă cele 3 premii din concurs, juriul a mai acordat un premiu de 1.000 de euro pentru Best Composition câștigat de Andrei Petrache Trio.

În plus, patru mențiuni pentru „remarkable artists”, fiecare dintre ele în valoare de 500 de euro, au fost obținute de André Breidlid (tobe) de la KAU Trio, Patricia Marchiș (saxofon) de la Marquis Noir, Tamás Jurisits (chitară) de la Tamás Jurisits Group și Kristo („multi-instrumental”).

Pe ritmuri de jazz, IQOS și-a așteptat membrii comunității cu surprize și experiențe memorabile. Fidel misiunii sale de a susține creativitatea, brandul știe că atmosfera de festival e mai intensă cu fiecare moment petrecut împreună și a dezvoltat, în cadrul spațiului „Home of IQOS”, momente unice, însoțite de o multitudine de beneficii pentru membrii comunității IQOS prezenți la festival.

Marele câștigător, Klawo a urcat pe scenă chiar din prima seară a competiției, vineri, 30 iunie, când evenimentul a adunat peste 15.000 de spectatori care au transformat Parcul Central din Cluj-Napoca într-un loc plin de energie și ritm.

Finaliștii au primit puncte pentru calitatea interpretării, coeziunea trupei, interacțiunea cu publicul, respectarea timpilor alocați și originalitatea muzicii. Din juriu au făcut parte Horea Marc – muzician și stage manager Jazz in the Park, Teodor Pop – muzician în trupa Jazzybit, Denes Pecsi-Szabo – manager artistic (HU) și Laura Orian – muzician și organizator de evenimente.

În fiecare seară, pe scena principală au urcat artiști renumiți, invitați speciali ai evenimentului: Shay Hazan, Mădălina Pavăl Orchestra și Takuya Kuroda, celebrul trompetist japonez care a cântat pentru prima dată în România. Atmosfera pe timp de zi a fost completată de DJ-ii de la VRTW, o prezență nelipsită în ultimii ani, la festival. La numai câțiva pași de scena lor, membrii comunității IQOS au avut ocazia să descopere „Home of IQOS”, noul concept al brandului. Destinat comunității și evenimentelor organizate în aer liber, acesta a fost locul în care iubitorii de experiențe inedite s-au simțit ca acasă și au descoperit, în exclusivitate, cel mai nou dispozitiv al brandului: IQOS ILUMA.

Noul produs, disponibil pe piața românească din 20 iunie, i-a încântat pe utilizatorii care îl așteptau să le completeze nu doar ținutele de festival, ci și spiritul plin de culoare al unui eveniment care adună laolaltă pasionați de muzică, cultură urbană și inovație tehnologică.

Pe lângă „Home of IQOS”, punctul de neratat pe harta festivalului, în Parcul Central din Cluj-Napoca au fost pregătite mai multe zone de activități și relaxare. În spatele clădirii Casino, a fost amenajat un Music Lounge, unde seara au avut loc Jam Sessions cu trupele din concurs. În clădirea Casino cei prezenți la eveniment au putut  experimenta o variantă adaptată a Music Gallery, proiectul Jazz in the Park prin care jazzul a fost prezentat sub forma unei expoziții muzicale. Jazz in the Park Competition a deschis publicului și clădirea Departamentului de Pictură a Universității de Artă și Design unde au putut fi văzute expoziții cu lucrările studenților UAD.

Ediția a doua din anul acesta a Jazz in the Park Festival va avea loc în Parcul Etnografic Romulus Vuia, între 1 și 3 septembrie. Ca de fiecare dată, cei care nu au ajuns la Cluj, au putut să urmărească atmosfera de festival pe Instagramul @iqos_ro, unde, pe lângă concursuri și surprize, brandul promite să transmită mereu vibe-ul evenimentelor fix așa cum sunt ele. Cu oameni frumoși, creativitate, inovație, momente împreună și multe amintiri de pus în ramă.

Material susținut de IQOS

IQOS nu este lipsit de riscuri. Eliberează nicotină, care provoacă dependență. IQOS este destinat adulților care altfel ar continua să fumeze sau să folosească produse cu nicotină.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related