WINK extinde reteaua OOH si introduce in portofoliu 5 billboarduri digitale in Iasi si Constanta

WINK extinde reteaua OOH si introduce in portofoliu 5 billboarduri digitale in Iasi si Constanta

Incepand cu luna mai 2023, introducem in portofoliu cinci billboarduri digitale OOH in Iasi si Constanta, pozitionate strategic si care genereaza expunere in randul unor audiente uriase. Toate cele cinci billboarduri beneficiaza de analytics in timp real pentru masurarea audientei si viteza de deplasare, furnizate de AdMobilize. Formatele digital OOH implementate prezinta oportunitatea de a transforma si utiliza cu usurinta videouri folosite in social media feeds & reels si reprezinta locatii fantastice pentru branduri care vor sa creeze impact prin proiecte cu iluzie anamofica 3D, personalizari ingenioase in functie de conditiile meteo, timpul din zi sau ziua din saptamana, folosind tehnologie, date si insights furnizate de WINK, in functie de nevoile si strategia de comunicare.

Al 5-lea oras ca marime in Romania, Constanta reprezinta o locatie fantastica pentru branduri care vor sa creeze impact. Aici, doua billboarduri digitale @ Doraly - pozitionate pe artera principala de intrare in oras - devin, prin continut si modalitatea de expunere, cele mai vizibile locatii de advertising de pe aceasta ruta si capteaza un flux mare si constant de calatori de afaceri si agrement care vin in oras. Orasul asteapta sa primeasca peste 1.2 milioane de turisti/an, incepand cu luna mai.

Billboardurile digitale @ Doraly spre Centru si spre Mangalia livreaza:

  • vizibilitate maxima pe 24mp pentru 2 directii de mers pe soseaua Mangaliei – la intrarea sau iesirea din oras si trafic lent, mai ales in timpul sezonului estival sau orele de varf
  • peste 40k vehicule/zi care trec prin fata ecranelor si o viteza medie de deplasare de 43km/h
  • zeci de personalizari ingenioase, media buying pe intervale orare, folosind tehnologie, date si insights furnizate de WINK, in functie de nevoile si strategia de comunicare
  • tehnologii: Day&Time trigger / Weather trigger / Countdown / Custom API

Billboardurile digitale @ Litoral Express sunt situate intr-un sens giratoriu pe Bulevardul Aurel Vlaicu, Drumul european E87, circulat intens de trafic comercial si tranzitoriu. Singurele ecrane in format portrait din zona, asigura vizibilitatea pe sensul de mers spre Mamaia si Eforie, iar amplasarea faciliteaza expunerea pe o perioada indelungata pentru toate directiile de mers, capteaza un flux mare si constant de calatori si o audienta diversificata de afaceri, agrement si retail.

Billboardurile digitale @ Litoral Express livreaza:

  • vizibilitate maxima pe 18mp pentru 2 directii de mers, spre Mamaia si spre Eforie
  • peste 35k/zi vehicule care trec prin fata ecranelor si o viteza medie de deplasare de 26km/h
  • zeci de personalizari ingenioase, media buying pe intervale orare, folosind tehnologie, date si insights furnizate de WINK, in functie de nevoile si strategia de comunicare
  • tehnologii: Day&Time trigger / Weather trigger / Countdown / Custom API

In Iasi, Billboardul digital @ Indiana ofera expunere pentru unul dintre bulevardele principale din oras – Bulevardul Independentei, dar si pentru Strada Sararie, ambele cu semafor si stationare de peste 1 minut, trafic lent si timp mare de vizualizare. Situat pe fatada Hotelului Indiana, la intersectia celor doua artere, aproape de centrul orasului, de gara si in sensul de mers spre aeroport.

Cu un continut dinamic, pretabil pentru proiecte 3D, billboardul digital @ Indiana devine cea mai vizibila locatie de advertising din aceasta zona centrala din Iasi, facand-o locul ideal pentru expunere in randul unor audiente premium, cu flux mare si constant de vehicule si pietoni – trecere pentru ambele directii de vizualizare.

Billboardul digital @ Indiana livreaza:

  • expunere, unghi corect si vizibilitate perfecta pentru proiecte 3D, cu iluzie anamorfica
  • impact si continut dinamic pe 20mp, vizibilitate frontala pentru 2 directii de mers, Bulevardul Independentei si Strada Sararie
  • peste 32k/zi vehicule care trec prin fata ecranului si o viteza medie de deplasare de 21km/h
  • peste 14k/zi persoane care vizualizeaza ecranul din cele doua directii, 28.68% femei si 71.32% barbati
  • zeci de personalizari ingenioase, media buying pe intervale orare, folosind tehnologie, date si insights furnizate de WINK, in functie de nevoile si strategia de comunicare
  • tehnologii: Day&Time trigger / Weather trigger / Countdown / Custom API

De la finalul anului 2022, WINK introduce in portofoliu si serviciile de creatie pentru spoturi 3D cu iluzie anamorfica, realizand prima activare 3D pe un billboard digital din Romania. Promotor al serviciilor de creatie pentru experiente 3D pe billboarduri digitale OOH, WINK a realizat in Romania primele proiecte cu iluzie anamorfica pe ecrane tip corner, dar si LCD, in zona retail, si prima activare 3D redata pe un ecran flat, outdoor, de mari dimensiuni.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related