WINK lansează C-Board, ecranul digital curbat care prinde valul traficului estival în Constanța

WINK lansează C-Board, ecranul digital curbat care prinde valul traficului estival în Constanța

WINK lansează C-Board, billboardul digital curbat poziționat strategic în centrul celui mai efervescent oraș de la malul mării. Cu o expunere spectaculoasă în zona Bulevardului Mamaia x Strada Soveja, unul dintre cele mai aglomerate și importante intersecții din oraș, C-Board vine să amplifice vocea brandurilor într-un context urban-turistic dinamic.

C-Board devine un instrument media ideal pentru branduri care vor să fie în prim-planul verii: format portrait și ecran LED de 27mp (4,5x6m), expunere excelentă și un context comercial vibrant. Este amplasat în zona Delfinariu, într-un punct în care publicul urban se amestecă natural cu fluxul turistic în creștere între lunile mai și septembrie.

Clientul de lansare pentru C-Board este Birra Moretti, cu o campanie 3DOOH pentru Sale di Mare, desfășurată în perioada iulie-august, cu execuții adaptate și pentru The Magnet (Iași), Timișoara, Cluj-Napoca, București și Craiova.

Al treilea cel mai mare oraș din România ca zonă funcțional-urbană, Constanța este o locație fantastică pentru branduri care vor să creeze impact. Între mai și septembrie, traficul rutier în zona Mamaia-Constanța crește cu peste 100%, iar timpul mediu petrecut în trafic se dublează. De altfel, numărul de turiști și nopțile de cazare petrecute în zonă cresc de la an la an, urcând în 2024 cu +12%, respectiv +3,5% față de anul precedent.

Echipat cu o tehnologie de măsurare a audienței, C-Board este perfect pentru proiecte 3D OOH cu iluzie anamorfică, personalizări ingenioase ale conținutului dinamic în funcție de condițiile meteo, timpul din zi și ziua din săptămână sau integrarea unui flux de date actualizat în timp real.

Amplasat într-o zonă cu dublă funcție – de tranzit și de relaxare (zona Delfinariu, hoteluri, plajă, restaurante, acces spre Mamaia), C-Board atrage un volum constant de localnici, turiști și public în tranzit, creând un timp mediu de expunere extins, de 15-20 de secunde per vehicul, atunci când traficul este îngreunat.

 

„Constanța e orașul cu două ritmuri – unul urban, pe tot parcursul anului, și unul exploziv, vara. Cu C-Board, am vrut să acoperim exact acel moment de intersecție: între local și sezonier, între oraș și litoral, între cumpărare planificată și impuls. Poziționarea noului billboard în zona Delfinariu e strategică – este un punct de legătură între oraș și vacanță. De aceea, C-Board livrează impact într-un mod fresh și relevant, atât pentru campanii de awareness cât și în cazul activărilor de sezon”, adaugă Cristina Bănică, OOH Account Director @ WINK Public Multimedia.

De 19 ani, oamenii de la WINK Public Multimedia dezvoltă, îngrijesc și închiriază spații de expunere OOH clasice și digitale și își pun creativitatea la bătaie în campanii și proiecte outdoor care contribuie la schimbarea în bine a peisajului urban şi publicitar. 

Promotor al serviciilor de creație pentru experiențe 3D pe billboarduri digitale, WINK a realizat în România primele proiecte cu iluzie anamorfică pe ecrane tip corner, flat și LCD, semnând prima activare 3D pe un billboard digital din România, precum și multiple campanii 3D OOH pentru McDonald’sSephoraMilkaNetflixSamsungHeineken și PRO TV.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related