Noua campanie Milka MMMAX trece dincolo de ecran într-o activare 3D semnată de WINK

Noua campanie Milka MMMAX trece dincolo de ecran într-o activare 3D semnată de WINK

Un spot 3D semnat de WINK pentru Milka prinde viață pe fațada clădirii de birouri din intersecția Bulevardul Dacia și strada Mihai Eminescu din București.

Activarea 3D OOH este parte din noua campanie de comunicare Milka MMMAX, care își propune să amplifice ideea că atunci când guști o Milka MMMAX te bucuri de straturi cremoase de ciocolată în combinații irezistibile și de un moment de răsfăț mmmaxim.

Direcția creativă este coordonată de Namogo, iar proiectul este booked by Spark Foundry. Spotul rulează toată luna aprilie.

„Milka MMMAX e, așa cum îi spune și numele, o ciocolată care iese din tiparul convențional, straturile cremoase, diferitele texturi și combinațiile de arome creează o experiență irezistibilă a gustului. Spotul 3D OOH pe care l-am pregătit împreună cu WINK reușește să amplifice atributele principale ale brandului și să rămână memorabil”, spune Cristina Dăescu, Jr. Brand Manager Milka @Mondelez International.

Proiectul – de la brief până la animare și randare – s-a desfășurat pe parcursul a două luni și dincolo de iluzia anamorfică, a presupus crearea integrală a tuturor elementelor, ceea ce a venit cu provocări suplimentare.

„Campania Milka a fost unul dintre cele mai complexe proiecte 3D pe care ne-am pus amprenta. Dincolo de complexitatea aferentă oricărui spot 3D făcut așa cum trebuie, provocarea aici a fost să creăm fiecare element de la zero. De la straturile de ciocolată, textura și vâscozitatea umpluturilor, până la modul în care ciocolata se sparge, toate aceste elemente trebuie redate cât mai fidel posibil. Ori reproducerea realității așa cum e ea, fără a o cosmetiza, este una dintre cele mai mari provocări. Lumea reală rar are unghiuri de 90 sau texturi perfecte”, spune Andrei Apetrei, Motion Graphic Designer @WINK Public Multimedia.

Spotul anamorfic pentru Milka este a patra execuție 3D marca WINK. Începând din 2022, atunci când a introdus în portofoliu serviciile de creație pentru spoturi 3D cu iluzie anamorfică, WINK a semnat prima activare 3D pe un billboard digital din România, precum și multiple activări 3D pentru McDonald’s și Sephora.

Spoturile 3D cu iluzie anamorfică și-au făcut loc pe marile ecrane digitale din toată lumea. Departe de a fi un simplu gimmick, activările 3D arată imensa capacitate de inovare a OOH-ului digital și puterea de a genera experiențe memorabile. Brandurile care aleg 3D OOH reușesc să atragă atenția audienței și să crească brand awareness, recognition și ad recall la niveluri greu, dacă nu imposibil de atins prin publicitatea convențională.

„Până nu demult, 3D-ul era ceva ce puteai vedea la cinema cu ochelari speciali. Faptul că putem aduce acum 3D-ul în stradă spune multe despre modul în care OOH-ul, cel mai vechi mediu de publicitate, ține pasul cu vremurile și reușește să aducă la un loc arta, noutățile tehnologice, creativitatea și inovația într-un nou tip de spațiu – numit deseori phygital. Activările 3D OOH ocupă exact acest spațiu – între fizic și digital, reușind să iasă din ecranele mari și să-și găsească loc și pe ecranele mici pe care le avem cu toții în buzunare pe măsură ce spoturile cu iluzii anamorfice atrag atenția oamenilor și sunt împărtășite pe social media”, spune Doru Chirica, Managing Partner @WINK Public Multimedia.

WINK Public Multimedia este o companie de publicitate Out of Home (OOH) specializată în gestionarea de rețele de digital signage, administrare și închiriere de spații de promovare multimedia outdoor și indoor.

Promotor al serviciilor de creație pentru experiențe 3D pe billboarduri digitale OOH, WINK a realizat în România primele proiecte cu iluzie anamorfică pe ecrane tip corner, flat, precum și LCD, în zona retail.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related