Sobor de preoți în loc de GPS, cripte și situri arheologice misterioase, dar și tratamente inedite, toate în reality show-ul Treasure Games

Sobor de preoți în loc de GPS, cripte și situri arheologice misterioase, dar și tratamente inedite, toate în reality show-ul Treasure Games

Reality show-ul din social media, Treasure Games in Banat, a încheiat filmările pentru cel de-al doilea sezon. 8 concurenți au petrecut 7 zile intense în vestul României, în județul Timiș și în Timișoara, cu scopul de a pune în valoare locurile, obiceiurile, gusturile și experiențele care fac din Banat un loc special.

Pe parcursul fiecărei zile de concurs, concurenții, împărțiți în patru echipe, au avut de trecut prin diverse probe, totul fiind filmat și marcat pe Instagram și Facebook prin peste 1500 de stories și postări. Aproape 200 de ore de înregistrări video se vor transforma în această toamnă în seria Treasure Games in Banat, care va avea premiera pe YouTube.

 

Sobor de preoți în loc de GPS, cripte și situri arheologice misterioase, dar și tratamente cu găinaț de potârniche- situații întâlnite de concurenți în singurul reality show în social media

Concurenții au avut zile în care au început explorările dis de dimineață și le-au terminat la lăsarea serii. Au ajuns în locuri de vis și au mers pe urmele unor istorii și povești pe care, culmea, nici localnicii nu le știau, iar reacțiile surprinse de camere sunt savuroase.

Nu doar locurile și concursul în sine fac din singurul reality show în social media din România un must see, ci situațiile și dinamica unică pe care le surprinde un format în mare parte neregizat.

”De exemplu, o echipă a fost ghidată de un sobor de preoți la una dintre probe, pentru a trece o punte de lemn în drum spre peștera cu cea mai bună acustică din România. S-a tradus din alfabetul chirilic în cel latin, s-au făcut poze în fața celei mai misterioase cripte iar concurenții au putut lucra într-un șantier arheologic în care s-a descoperit un tumul din perioadă similară cu cea a ridicării piramidelor. Găinațul de potârniche folosit ca nutrient pentru creșterea bio a legumelor, nu a fost doar o informație teoretică acumulată de participanți. Am filmat prin apă, din aer, în permanență cu operatori care au urmărit fiecare concurent cu ajutorul unor camere performante Panasonic Lumix. Dialogurile sunt și ele savuroase, iar microfoanele Boya purtate de concurenți au surprins foarte bine vocile, fără a fi influențate de zgomotele din jur, inclusiv în galopul cailor sau în zborurile cu avioane, parte din probele de competiție.

După 300 de ore de pregătire a probelor, cu 72 de oameni implicați în proiect, Treasure Games in Banat va oferi o imagine completă a unei aventuri concentrate pe care sperăm să vă faceți poftă să o încercați, din toamnă, după ce ați marcat cu ajutorul concurenților toate locurile și experiențele care nu ar trebui ratate în Banat”, explică Cristian Teodorescu, producătorul Treasure Games.

După prima ediție derulată în Ținutul Buzăului, în 2022, anul acesta acțiunea din singurul reality show în social media din România s-a mutat în vestul țării. Locurile spectaculoase, oamenii plini de povești, preparatele locale și experiențele intense din această regiune și-au găsit locul în provocările pentru echipele care au acceptat să fie parte din cel mai interactiv joc din social media, creat de agenția de comunicare digitală Zaga Brand, prin platforma Cronicari Digitali.

Participanții selectati pentru Treasure Games in Banat și care au adus prin comunitățile lor în social media întreaga aventură sunt Marius Chivu, Emilia Morariu, Alina Muntele, Ciprian Muntele, Silviu Barbul, Adrian Dan, Bogdan Buzuleac și Răzvan Moței.

Dacă pe parcursul filmărilor și derulării Treasure Games in Banat, acțiunea a putut să fie urmărită în timp real pe conturile concurenților, totul s-a oprit la momentul aflării câștigătorului. Echipa care a primit trofeul Treasure Games, dar și un premiu în valoare de 2000 EURO, va fi dezvăluită în această toamnă, după lansarea pe YouTube a seriei Treasure Games in Banat.

„Ne bucurăm că acest concept, dezvoltat de Zaga Brand, poate contribui la punerea în valoarea a unei regiuni importante și la nivel european, odată cu manifestările din Timișoara, Capitală Europeană a Culturii. Banatul nu este doar Timișoara, este și Timiș și este mult mai mult, iar creatorii de conținut au arătat asta într-un mod interactiv și atractiv. Cele peste 1000 de postări și stories publicate de ei pe parcursul probelor sunt un preludiu pentru ceea ce urmează în această toamnă, când vom completa povestea, pe YouTube, cu mult așteptata premieră video a celui de-al doilea sezon Treasure Games”, spune Silvia Teodorescu, coordonatorul Cronicari Digitali și managing partner Zaga Brand.

Show-ul creat de Zaga Brand, prin platforma Cronicari Digitali, este susținut de Raiffeisen Bank. Partenerii acestei ediții sunt Orange și Profi. Treasure Games in Banat are susținerea SIXT, Iulius Town, Timișoreana, Panasonic și Boya, prin MGT.

Partenerii media pentru aventurile Treasure Games in Banat sunt Kiss FM, History Channel și spotmedia.ro.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Zaga Brand

Fondata in 2005, agentia de comunicare creativa Zaga Brand si-a propus si a reusit sa creeze un mediu de lucru productiv in care imposibilul este doar o provocare. Intr-o atmosfera “crazy about our work”,... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related