Cinci agentii romanesti premiate la AdPrint

Cinci agentii din Romania au fost premiate la cea de-a opta editie a festivalului AdPrint, marii castigatori fiind francezii de la Publicis, care au obtinut premiul pentru cel mai bun print, trofeele Golden Team, Agency of angels si Network of Angels.

GMP a fost premiata cu doi ingeri la categoriile "Foods", pentru campania U.C.P.R ( Circul si Zoo), respectiv "Beverages non-alcoholic" cu executia pentru Mandra. BV McCann Erickson a plecat si ea acasa cu un inger la categoria "Foods", pentru campania Maggi, precum si un inger de cristal la sectiunea "Best use of copywriting", pentru aceeasi campanie.

Lucrarea realizata de Propaganda pentru Aspacardin a luat un premiu la o sectiune nou introdusa in concurs - "Best use of media" si a mai obtinut un inger la categoria "Health / pharmaceutical products".

Publicis Romania a fost premiata cu un inger la categoria "Art&Culture", pentru campania HP "Virtual Theatre, in timp ce campania "Victimele inundatiilor", semnata de TBWAMERLIN, a obtinut un inger la categoria "Public service / social welfare".

Pe lista agentiilor romanesti nominalizate in concurs se afla: Cohn & Jansen ׀ Ashley & Holmes, Publicis Romania, Graffiti BBDO, Tempo Advertising, DDB Bucharest, BV McCann Erickson, GMP, Propaganda.

Premiul pentru cel mai bun print din competitie a revenit campaniei Wonderbra "Big Hands", realizata de Publicis Conseil Paris. Echipa care a semnat campania a cucerit si trofeul "The Golden Team".

Echipa BV McCann Erickson - Stanescu/Dumitrescu/Pilat a primit trofeul "The Silver Team", in timp ce echipei 1861united Italia i-a revenit premiul "The Bronze Team".

Distinctia "Agency of Angels" a fost cucerita de Publicis Conseil Paris, reteaua Publicis reprezentata de birourile din Romania si Franta fiind numita "The Network of Angels".

"Lucrarile romanesti din competitia de anul acesta s-au ridicat la nivelul celor de afara, juriul avand dificultati in a recunoaste tara de origine", a declarat Andrei Bortun, presedinte al festivalului AdPrint. "Comparativ cu editia trecuta, festivalul a reunit participanti mai buni si mai multi si a reusit sa ridice standardele, atat in ceea ce priveste seminariile, cat si petrecerile. M-a bucurat, de asemenea, prezenta oamenilor de marketing din Bucuresti la festival", a completat el.

Razvan Capanescu, creative director Publicis a declarat pentru IQads, imediat dupa festivitate ca, desi unele categorii au fost niste confirmari, a fost surprins ca juriul a creditat o idee buna. "Gasesc foarte misto ideea Propagandei, lasand la o parte executia, juriul nu s-au mai uitat de aceasta data la buget. De obicei juriul asta nu prea face compromisuri, dar acum a apreciat ideea. Au mai fost categorii fara nominalizari, lucru care m-a uimit, pentru ca eu am vazut in acele categorii multe lucrari care meritau sa ia un premiu, dar asta probabil si din cauza ca cei din juriu au avut cate 10-15 secunde sa judece un print, fapt care m-a ingrijorat putin. In ce priveste premiiile castigate de Publicis Romania, eu mi-am propus lucrul asta din octombrie, dar noi zicem ca in sase luni o sa aratam si mai mult. Pana una alta trebuie sa filmam ceva pentru Joe, client pe care l-am castigat in urma unui pitch in care ne-am batut cu McCann Erickson".

La randul sau, directorul general GMP, Felix Tataru, a declarat pentru IQads ca nivelul international al competitiei i s-a parut mai slab decat anul trecut, in timp ce calitatea lucrarilor romanesti a crescut foarte mult. "Cel mai mult ma bucur pentru Propaganda, lucrarea pentru care a fost premiata e exceptionala. Din punct de vedere al organizarii, cred ca ar fi putut fi mai buna partea de seminarii, pentru ca momentan oamenii din juriu fac prezentarile astea benevol, dupa o noapte de petrecere. Cred ca acesti oameni trebuie platiti pentru a tine un seminar si atunci vor fi mult mai pregatiti pentru asta", a incheiat Tataru.

Lucrarile inscrise in concurs au fost expuse in cadrul "Impression Hall", la Hotelul Aro din Brasov, iar incepand cu a doua jumatate a lunii februarie vor putea fi vazute si pe www.adprint.ro. Cea de-a opta editie a festivalului AdPrint s-a desfasurat in perioada 8-11 februarie 2007, la Brasov.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Campanii

Festivaluri

Sectiune



Related