glo™ Creative Camp, locul pentru sounduri noi și mixuri artistice eclectice

glo™ Creative Camp, locul pentru sounduri noi și mixuri artistice eclectice

Muzica are această putere, de a crea conexiuni între străini, de a ne face să simțim că aparținem unui limbaj universal care nu are neapărat nevoie de cuvinte. Ideea glo™ Creative Camp a pornit de la această misiune: de a aduce împreună artiști din diferite genuri și țări și de a le oferi spațiul în care să creeze și să experimenteze, pentru a descoperi împreună forme noi de comunicare prin sunete. 

La cea de-a treia ediție, artiștii au mixat, au petrecut zeci de ore în sesiuni de jaming, au compus, au învățat unii de la alții, și s-au pregătit pentru Electric Castle 2023 cu două show-uri fenomenale. După un an de repetiții, improvizații în glo™ Creative Camp și sesiuni de înregistrări în studio, „IOANA” și „Electro Affair” au făcut show pe scena Electric Castle din această vară, fiind întâmpinate cu entuziasm și energie de fanii festivalului. 

 

Un loc de creativitate și descoperire

Un loc de întâlnire între artiști talentați se transformă într-un spațiu al ideilor și al creativității. În glo™ Creative Camp, muzica devine o formă de comunicare la un alt nivel, capătă resurse noi de creativitate în această intersecție generoasă de conexiuni și experiențe. Așa s-a întâmplat și în 2022, când două grupuri de muzicieni s-au întâlnit prima dată în glo™ Creative Camp și au început să compună împreună. 
Suntele, ritmul și experimentele au constituit o formă de expresie, dar și de cunoaștere, în acest mix special de artiști cu backgrounduri diferite. 

Un proces de creație neobișnuit, fresh, din care au rezultat două show-uri electrice: „IOANA” și „Electro Affair”. Creațiile artiștilor implicați în proiectele colaborative au fost întâmpinate cu frenezie de publicul Electric Castle, iar acum ajung la evenimente în toată țara.

 

Un mix electric & eclectic

Creativitatea nu se împiedică de granițe culturale sau geografice, când spațiul de întâlnire este potrivit. DJ din mai multe țări au creat împreună sound-uri noi, găsind inspirație în backgroundurile diferite ale fiecăruia, dar și în noile tehnologii. Așa a apărut Electro Affair, prin colaborarea dintre 7 DJs, sub îndrumarea lui Cesar Merveille, producător și fondator al casei Roche Madame din Berlin.

Tot în glo™ Creative Camp s-a lansat un nou parteneriat cu NEX Stage Japonia, un proiect muzical marca glo™ de peste ocean. Doi artiști din Japonia, invitați speciali în glo™ Creative Camp, au experimentat și au compus alături de ceilalți artiști. Taku Takahashi (m-flo) este producător și DJ, o prezență importantă pe scena electronică din Japonia, iat Yousuke Fuyama, artist vizual și om de știință, folosește programe de inteligență artificială pentru a transforma sunetul în imagini dinamice.

Mix-ul eclectic de artiști a fost completat de: Natasha si Chris de la Soundopamnie, Mandela, Maria Moraru, Tobi Ibitoye și Cosima Maria Opârtan.

Muzicienii s-au cunoscut și au lucrat împreună în glo™ Creative Camp, iar munca lor a continuat apoi în studio, în următoarele nouă luni. Ce a rezultat din această întâlnire specială? Un set care savurat de sute de spectatori, care au dansat pe fiecare beat. 

Prima ediție glo™ Creative Camp a apărut în 2020 pentru a anima peisajul muzical, în contextul pandemiei. Povestea primei tabere de creație muzicală a fost spusă în documentarul „When Time Stood Still”: 50 de muzicieni care și-au redescoperit creativitatea într-un proces creativ unic și au compus împreună materiale originale, incluse într-un album ediție limitată. 

Cu fiecare ediție, glo™ Creative Camp face posibilă întâlnirea între artiști diferiți și sunete noi, iar creația muzicală pornește din experiment, trece prin etapele și filtrele colaborării și ajunge astfel la forme de expresie noi, eclectice, neobișnuite.

Pentru a fi la curent cu toate proiectele creative pe care le lansează brandul, follow glo_romania pe Instagram și fă parte din comunitatea efervescentă a glo™.

(+18). glo™ este un produs cu potențial de risc redus destinat consumatorilor adulți de produse din tutun sau nicotină.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related