Superbrandul Electric Castle extinde experiențele memorabile cu fiecare an

Superbrandul Electric Castle extinde experiențele memorabile cu fiecare an

Prima ediție a programului Superbrands care include și categoria festivalurilor i-a oferit statutul de Superbrand festivalului Electric Castle. Această recunoaștere vine în urma unei evaluări realizate de 30 de profesioniști din industrii reprezentative și a unei cercetări cantitative de piață, realizată în parteneriat cu Ipsos România. Acest statut confirmă faptul că Electric Castle este un brand curajos și cu notorietate ridicată, dobândit prin investirea continuă în inovație, leadership și dinamism.

Festivalul a luat formă în 2013, pe domeniul Castelului Banffy. Cu patru scene, un line-up îndrăzneț și speranțe mari, organizatorii au propus o experiență mult mai intensă decât concertele cu care clujenii erau obișnuiți până atunci. “It will be legendary!” - a fost mesajul cu care au pornit. Nouă ani mai târziu, Electric Castle a devenit un punct important pe harta festivalurilor internaționale, atrăgând din ce în ce mai mulți tineri din România și din străinătate. Dacă la prima ediție au participat 32.000 de persoane, la cea de-a șaptea ediție Electric Castle, 231.000 de persoane au venit la castel. Este printre puținele festivaluri din Europa ce oferă activități pe tot parcursul zilei și nopții, singurul din România în care te poți bucura de muzică, natură, new media și de farmecul statului în camping.

Electric Castle pune accentul pe calitate în fiecare detaliu, acest lucru fiind recunoscut și premiat la nivel internațional de profesioniștii din industria organizării de evenimente. În 2019, Electric Castle a câștigat premiul ”The Best Music Festival” acordat de European Festival Awards. Festivalul a fost premiat în anii anteriori de către European Festileaks Awards pentru oferta de food&drinks și pentru cel mai bun camping.

Festivalul s-a poziționat încă de la început ca un brand curajos, alegând o locație pe cât de atrăgătoare, pe atât de provocatoare din punct de vedere tehnic. Înainte de prima ediție a festivalului, domeniul castelului Banffy servea drept spațiu de păscut. Un alt element prin care festivalul s-a făcut remarcat încă de la primele ediții este line-up-ul curajos, ce include artiști precum Skrillex, Die Antwoord sau Tommy Cash.

Anul 2021 a fost o provocare pentru toată industria de evenimente. După un an fără festivaluri și într-un context plin de incertitudini, organizatorii au luat decizia de a crea un nou concept. EC_Special a luat contur ca un răspuns la nevoia oamenilor de reconectare, de a asculta muzică, a dansa și a se bucura de artă împreună. De asemenea, a reprezentat o mână întinsă artiștilor blocați din activitate din cauza pandemiei. A fost un exercițiu de recuperare a încrederii colective.

Dacă o ediție normală de Electric Castle înseamnă cinci zile de muzică, distracție și experiențe polisenzoriale în Bonțida, EC_Special a avut o structură diferită, menită să mențină siguranța organizatorilor, participanților și artiștilor. Timp de zece zile, publicul s-a putut bucura de 15.000 de ore de muzică, 250 de artiști și instalații new media spectaculoase în Bonțida și Cluj-Napoca. Pentru prima dată, orașul Cluj-Napoca a fost îmbrăcat în atmosferă electrică, găzduind muzicieni și artiști new media naționali și internaționali, inundând clădirile istorice cu muzică și animând străzile istorice ale orașului cu voie bună.

Festivalul nu a fost singurul proiect care a colorat vara organizatorilor. La doar câteva zile după EC_Special, aceștia au pornit spre mare, unde a avut loc cea de-a doua ediție glo Creative Camp. Tabăra creativă începută în 2020 este un spațiu ce facilitează și inspiră colaborarea dintre artiști. La ediția din 2021, Inna, Grasu XXL și Adrian Despot, au fost provocați să remodeleze trei hituri vintage. Fiecare dintre cei trei mentori a pornit alături de o echipă de tineri artiști în aventura de la malul mării, iar melodiile realizate în tabără sunt în curs de lansare.

Fanii Electric Castle din toată țara vor avea și mai multe motive de bucurie, căci organizatorii vor pregăti un nou concept. Echipa a semnat la finalul anului trecut un parteneriat cu Primăria Brașov pentru organizarea unui festival de muzică în Parcul Rulmentul, un spațiu industrial cu mult potențial, ce poate fi reactivat prin muzică și artă. Având în vedere contribuția majoră pe care festivalul a avut-o în reabilitarea Castelului Banffy, în colaborare cu autoritățile și ONG-urile, Parcul Rulmentul ar putea deveni un punct turistic important al României.

Anul acesta, între 13-17 iulie, fanii festivalului se vor putea bucura de mult așteptata ediție a opta Electric Castle, pentru care au fost confirmați Gorillaz, Twenty One Pilots și Deftone. Este pentru prima dată când Gorillaz și Twenty One Pilots concertează în România, iar show-urile lor sunt de neratat pentru iubitorii de muzică electronică. Se anunță, așadar, o vară cu muzică bună, experiențe memorabile, new media, natură și petreceri până în zori. See you at EC8!

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related