Noua campanie LGBT semnată de Accept ne arată că Sărbătorile sunt la fel în toate familiile

Noua campanie LGBT semnată de Accept ne arată că Sărbătorile sunt la fel în toate familiile

De Sărbători, cel mai frumos cadou e să-i avem alături de noi pe cei pe care-i iubim, și oricât de diferiți am fi, știm ne bucurăm la fel de mult atunci când ne adunăm în jurul mesei. Cea mai nouă campanie semnată de Asociația Accept ne arată magia momentelor petrecute împreună în familiile LGBT, amintindu-ne că de Sărbători, cu toții ne dorim același lucru: tot ce-i mai bun pentru familiile noastre.

În casa fiecărei familii se află un loc secret în care se ascund cel mai bine cadourile de Crăciun și în fiecare cuplu apar diferențe când vine vorba de podoabe și decorațiuni de sezon. Toți ne dorim să fim înconjurați de oameni dragi și nimeni nu ar trebui să lipsească de la masă. Pentru că așa e în familie. Inspirate de diferențele dintre noi, cele patru spoturi care continuă campania #ProtejațiToateFamiliile, le oferă românilor o nouă perspectivă asupra asemănărilor.

Iaromira și Luca – mama și fiul ei LGBT implicați  în campania TV derulată de Accept în vară, se alătură celor trei cupluri LGBT care ne arată într-o serie de spoturi video că tradițiile și obiceiurile de Sărbători sunt la fel în toate casele. Demersul reia mesajul #ProtejațiToateFamiliile, acela că toate familiile fondate din iubire și bazate pe respect reciproc trebuie să fie recunoscute și protejate legal în România.

Spoturile au fost filmate la sediul Muzeului Queer din București, care se află în plin proces de amenajare și care va putea fi vizitat începând cu 2024. Patrick Brăila semnează regia celor patru materiale video, iar imaginea îi aparține directorului de imagine Mișu Ionescu. Editorul Răzvan Ilinca s-a ocupat de montaj și colorizare, iar Alexandra Scînteianu de partea de producție. Tot din partea Accept, Ana-Maria Sandu s-a alăturat echipei pentru realizarea scenografiei. Conceptul campaniei s-a născut din propunerea creativă a Cătălinei Ceparu – Senior Copywriter, și a fost implementat cu ajutorul echipei formate din Andrei Beșliu - Group creative director, Miruna Dumitrescu - Group creative director, și Bogdana Gușuleac - Senior Client Manager.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related