Tempo gestioneaza contul de PR pentru F.Hoffmann - La Roche

In urma unui pitch organizat in luna martie, compania farmaceutica F. Hoffmann - La Roche a desemnat castigatoare divizia de PR a agentiei Tempo Advertising. Agentia se va ocupa de gestionarea relatiilor cu presa centrala si locala din Romania si va sustine toate proiectele de comunicare publica ale companiei farmaceutice care anul trecut a inregistrat cel mai dinamic ritm de crestere de pe piata de profil din Romania.

Agentiile selectate pentru etapa finala au fost Ogilvy PR Worlwide, Tempo Advertising si United Communications.

"Industria farmaceutica este extrem de competitiva in Romania iar comunicarea cu presa are un rol strategic pentru F.Hoffmann - La Roche. Am organizat acest pitch pentru a selecta agentia de PR care ne va sprijini in continuare demersurile de comunicare publica, iar in acest sens, criteriile cele mai importante au fost gandirea strategica, competenta dovedita in relatiile cu mass media si creativitatea propunerilor. Ideile primite din partea tuturor agentiilor au fost foarte valoroase si dorim sa le multumim si sa ii felicitam inca o data pe toti colegii nostri pentru seriozitatea cu care au abordat acest pitch. Am decis sa incheiem parteneriatul cu Tempo pentru modul in care ne-au inteles nevoile de comunicare, au analizat mediul de afaceri in care lucram si, mai ales, abordarea strategica pe care ne-au propus-o" a declarat Irina Berechet, PR&Communications Manager F.Hoffmann - La Roche.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Sectiune

Dictionar



Related