Tempo a castigat pitch-ul Heidi

Agentia va gestiona in perioada urmatoare comunicarea ATL pentru Heidi, asigurand noului sau client servicii de strategie, creatie si media.

Tempo Advertising a fost desemnata agentia castigatoare a pitch-ului organizat de Heidi Chocolats Suisse la sfarsitul anului trecut.
Agentiile invitate in competitie au fost Tempo Advertising, Leo Burnett, NextCap, Cohn & Jansen, Lowe Partners si BMP Advertising. Pe lista scurta, Tempo s-a confruntat cu NextCap si Leo Burnett - agentia care a gestionat anterior acest cont.

"Am ales Tempo datorita propunerii strategice solide cu care a venit si recomandarii date de succesul marcilor din portofoliu. Am avut parte de propuneri surprinzator de bune din partea tuturor agentiilor invitate, fapt care ne-a facut dificila alegerea, dar decizia finala reprezinta un act de incredere pe care l-am acordat unei agentii care s-a remarcat prin consecventa si capacitatea de a dezvolta branduri puternice," a declarat Emilian Cristescu, Brand Manager Heidi.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Sectiune



Branded


Related