[Event Trends] Cătălin Meșter: Dacă o conferință nu atrage noile generații, nu este un semn bun

[Event Trends] Cătălin Meșter: Dacă o conferință nu atrage noile generații, nu este un semn bun

Anul 2023 a fost unul marcat de networking, pe baza nevoii oamenilor de conexiune după o perioadă lungă de izolare și evenimente online, observă Cătălin Meșter, fondatorul “I Love Failure”.

Deși networkingul e valoros, Cătălin ar vrea să vadă o concentrare mai mare a organizatorilor evenimentelor pe alegerea speakerilor și valoarea adusă publicului. Pentru propriile evenimente, selecția se face dintre sute de speakeri, iar accentul este pus pe mai mulți factori, inclusiv pe poveste, notorietate, dar și abilitățile de public speaking, explică el.

“I Love Failure” s-a bucurat de un succes neașteptat în 2023, crescând de la 50-80 de participanți la un eveniment sold out cu 1.000 de oameni în audiență. Cătălin crede că asta se datorează faptului că participanții și brandurile partenere rezonează puternic cu nevoia de a reduce frica de eșec în lume.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related