[Marcom 2024] Claudia Archip: Lumea digitala actuala este... borderline. Pendulam la granita fina dintre love & hate

[Marcom 2024] Claudia Archip: Lumea digitala actuala este... borderline. Pendulam la granita fina dintre love & hate

Luminita verde a Marelui Gatsby a fost inlocuita de cea a unei ferestre de chat(bot), spune Claudia Archip, Managing Partner Cognition. Merge si asa, dar e suficient? Adaptare la schimbare nu inseamna neaparat limitarea la Like-uri usoare, ci cautand conexiuni reale si subiecte relevante de dialog. 

"Practic, potentialul de advertising este enorm, si momentan cred ca trebuie doar sa adresam pain point-urile curente, intr-un limbaj relevant fiecarui segment de target, cat mai simplu: incepand de la baza piramidei lui Maslow", spune Claudia.

Vorbim cu Claudia în continuare despre optiuni artificiale de marketing si nevoile mai putin constientizate ale consumatorilor, despre love and hate-ul cu care intampinam noile tehnologii si taberele la care aderam. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Cognition

Cognition abordeaza digitalul ca ecosistem dinamic, in care brandul se manifesta coerent si consistent iar toate nevoile sale sunt adresate sinergic in touchpoint-urile relevante (de la brand awareness la cresterea... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related