STARLINK FAURESTE IMPERIALISMUL

Ideile revolutionare au fost inspirate de un trecut glorios peste care s-a turnat spiritul pur al gamei de bauturi alcoolice Imperial, produse de Marex S.A. din Braila.

Infierbantati de inalte idealuri, agentura de propaganda Starlink in parteneriat cu Brandstorming au creat Partidul Imperial, un partid vesel, a carui menire este de a construi o noua societate pe baze imperialiste. Ca orice alt "-ism", imperialismul este o ideologie de pahar, unde verbul "a turna" are cele mai placute rezonante.

Transformarea consumatorului obisnuit intr-unul imperialist se va face in principal prin propaganda TV (spotul "Asa am facut istoria", de 30 de secunde, precedat de teaserul "Statuia", de 10 secunde) desfasurata pe statiile Pro TV, Antena 1, TVR1, TV Sport si Realitatea.
Partidul Imperial are un comitet central format din presedinte (Liliana Preda - Marex), secretari generali (Marcel Straut, Roxana Buha, Eugen Terchila - Starlink), secretari cu propaganda (Fane si Sega - Brandstorming) si colaborationisti (casa de productie Factor, cu sprijinul Arhivei Nationale de Filme).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related