Limo, powered by Biborteni

Campania de rebranding a apei minerale Biborteni, realizata anul trecut de agentiile Next si Cap, se continua cu lansarea Limo, limonada gata preparata din apa minerala Biborteni decarbogazificata partial, suc si pulpa de lamaie.

Sticla are un design deosebit ce se aseamana cu un storcator de citrice, atragand astfel atentia consumatorului si diferentiindu-se de produsele din aceeasi categorie.
"Am gandit bugetul si promovarea lui Limo un pic diferit, fata de alte produse. In prima faza vom merge pe componenta neconventionala si pe presa scrisa. Pentru ca Limo e singura limonada de pe piata, practic cream o categorie. Ar fi preamatur sa ne dam seama daca va fi o nisa sau daca aceasta categorie se va dezvolta. Probabil, dupa cum stiu eu competitia, se pregatesc si altii sa lanseze produse in categoria aceasta. Daca nisa se dovedeste a fi o categorie, vom gandi campania pentru un target mai larg (ceea ce inseamna implicit TV)", a declarat pentru IQads Madalin Simion, Brand Managerul Biborteni.

Limo este o bautura ce contine vitamina C, nu are coloranti in componenta, iar termenul sau de valabilitate este de trei zile din momentul deschiderii sticlei.

Limo este disponibila in variantele de 0,5 si 1,5 litri. Ingredientul de baza, apa minerala Biborteni, este o importanta sursa de calciu, magneziu, sodiu si potasiu, minerale esentiale pentru buna functionare a organismului.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Related