Answear.LAB, brandul propriu Answear, a marcat lansarea colecției SISTERHOOD TREASURE în cadrul unui eveniment special, în București

Answear.LAB, brandul propriu Answear, a marcat lansarea colecției SISTERHOOD TREASURE în cadrul unui eveniment special, în București

Pe 14 martie a avut loc în București evenimentul de lansare a colecției SISTERHOOD TREASURE de la Answear.LAB, brandul propriu Answear. Sursa de inspirație care a stat la baza colecției este frumusețea extraordinară a legăturii dintre femei, celebrată în prezența a peste 100 de invitați.

La eveniment au fost prezenți jurnaliști, femei din business, creatori de conținut și celebrități, printre care: Andreea Raicu, Amalia Enache, Albertina Ionescu, Alexia Eram, Roxana Ciuhulescu, Andreea Perju, Eli Roman, Andreea Remețan, Iulia Ionescu, Diana Enciu, Alina Tănasă, Ioana Flora, Anca Ciota, Tily Niculae, Stela Bizdu, Ana Barbu și Roxana Ghiorghian.

Prin colecția SISTERHOOD TREASURE, Answear.LAB celebrează legătura puternică dintre femei. Mesajul campaniei aduce un omagiu prieteniei dintre femei și totodată, femeilor care se susțin și se sprijină necondiționat.

Raluca Radu, Country Manager Answear România și echipa Answear.LAB din Polonia reprezentată prin Agnieszka Wojnicka, Marketing Manager împreună cu Ana Just, Marketing Specialist au vorbit în fața invitaților despre semnificația colecției și importanța susținerii dintre femei. În cadrul acestui moment au fost invitate și creatorele de conținut Diana Enciu și Alina Tănasă, pentru a povesti mai multe despre prietenia care le leagă de peste 17 ani.      

 

Viziunea brandului exprimată prin colecția SISTERHOOD TREASURE

Totodată, Answear.LAB a ales două surori extraordinare să fie personajele principale din campanie, una dintre ele un model de succes, Monika „Jac” Jagaciak și cealaltă, o atletă talentată, Anna Jagaciak.

Relația lor apropiată și sinceră ilustrează perfect viziunea brandului exprimată prin colecția SISTERHOOD TREASURE.

De asemenea, nu este prima dată când Answear.LAB aduce în atenție viziuni importante despre femei, implicând figuri cunoscute care ar putea deveni o inspirație pentru ceilalți. Valorile neschimbate ale brandului, care este creat de femei pentru femei, sunt egalitatea, empatia, acceptarea diversității și respectul reciproc. Brandul a abordat încă de la început acest stil și a susținut vocea femeilor în lumea modernă. De această dată, accentul este pus pe legătura unică formată între femei, care le ajută să se dezvolte și să își depășească limitele.

Ne dorim ca femeile să se simtă puternice și frumoase purtând ținutele de la Answear.LAB și în același timp, le încurajăm să construiască relații bazate pe încredere și înțelegere”, spune Agnieszka Pruchnik, brand director Answear.LAB. „Credem că femeile din ziua de azi vor să se susțină și să se înțeleagă, pentru că aceste lucruri pur și simplu le fac mai puternice.”, a adăugat aceasta. 

 

Eleganță atemporală și romantism modern

Femeia din colecția Sisterhood Treasure este încrezătoare în sine nu doar prin stilul ei intrigant, ci și prin forța pe care o emană. Această forță provine din sentimentul de apartenență la un grup în care femeile se susțin reciproc. În colecția Sisterhood Treasure predomină îmbrăcămintea plină de atitudine, fiind pusă în valoare prin costume din piele, trenciuri și rochii lungi.

Formele sunt minimaliste, moderne, cu elemente caracteristice stilului scandinav, dar în același timp feminine și romantice, ca o cămașă transparentă cu flori supradimensionate”, spune Sylwia Jaskulska, designer principal Answear.LAB.

Culorile nude și gri din gama cromatică a colecției primesc ca accent nuanțe de roșu aprins, care simbolizează curajul, precum look-ul emblematic al lui Valentino și negru atemporal”, mai descrie aceasta.

Prin completarea acestor culori cu tonuri neutre și alb, care sunt asociate cu începutul primăverii, paleta de culori a colecției Sisterhood Treasure reflectă diversitatea și profunzimea experienței feminine - ea subliniază și accentuează că stylingul colecției este susținut de accesorii expresive, precum pantofi cu toc înalt, curea pe gleznă și călcâi decupat, ca în prezentările Gucci sau Saint Laurent.

Estetica colecției Answear.LAB este completată de simboluri florale și geometrice.

Structurile și texturile materialelor precum șifonul creponat, taftaua, accentele de patină cu aspect vintage și florile 3D atrag atenția și definesc un aspect care nu poate trece neobservat.

Și nu în ultimul rând, brandul Answear.LAB a lansat pentru prima dată o colecție de bijuterii lucrate manual. Elementele simbolice ale celor trei pietre naturale utilizate se regăsesc în ideea principală a colecției. Turmalina neagră face parte din poveste oferind putere și protecție, în timp ce piatra roșu granit oferă curaj și speranță. Cristalul de piatră, pe de altă parte, transmite ideea de putere și stabilizează energetic.

Colecția Sisterhood Treasure by Answear.LAB în ediție limitată este disponibilă exclusiv pe answear.ro.

Evenimentul de lansare a colecției SISTERHOOD TREASURE a fost organizat cu ajutorul echipei Answear România: Raluca Radu - Country Manager și Cristina Cândea – Marketing Specialist, în parteneriat cu agenția Sunday PR – Mara Eliza Barza. Decorul a fost realizat și executat de echipa enRose.  

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related