Casting pentru a 23-a editie AdBreak

Miercuri, 2 mai, incepand cu 19:30, Orange prezinta a 23-a editie AdBreak, eveniment gazduit si de aceasta data de Music Club (Str. Baratiei 31) In aceasta intalnire, discutiile, moderate de Mihai Anton, vor avea ca tinta personajele din reclame. "Cine le alege si pe ce principii?", "Cat de greu le e actorilor sa joace intr-un spot tv?", "Ce presupune asocierea unei persoane cu un un brand?" sunt intrebarile care vor da tonul serii.

Dragos Bucur, cunoscut mai ales ca actor de film in Hartia va fi albastra, "Moartea Domnului Lazarescu", actor la teatrul Pod sau din postura de prezentator al emisiunii "Marfa" de la Realitatea TV, are propria lui firma de casting - Exit Film - si a aparut in mai multe spoturi atat in Romania, cat si peste hotare. Dragos ne va povesti cate ceva despre colaborarea pe care o are cu agentiile de publicitate si despre diferentele pe care un actor le resimte intre un senariu de film/teatru si cel al unei reclame.

Laura Georgescu-Baron, A/V Production Director Leo Burnett & Target, va spune cat de greu este pentru o agentie sa gaseasca persoanjele potrivite pentru un spot si care sunt dificultatile in relatia agentie de casting - agentie de publicitate. Laura va veni insotita de Adrian Vancica, unul dintre exponentii masculini din spoturile Bergenbier (click aici pentru un exemplu concludent), care va vorbi participantilor la eveniment despre experienta sa ca actor in lumea publicitatii.

Un invitat surpriza va incheia seara, iar Mihai Bobonete va fi prezent pentru a incalzi atmostefra cu un stand-up comedy despre castingul in publicitate.

"Personal ma cam deranjeaza actorii prosti, care nu-si dozeaza gesturile si le exagereaza ca si cum ar trebui sa se vada noaptea, din avion. Cine stie ce spun, stie. Dar e si vina regizorului care nu-i poate tine in frau sau nu are ce sa le povesteasca ca sa-i lamureasca despre cum ar trebui sa fie. Apoi nu inteleg de ce montajul este asa de lent, de lalait, de plictisitor. Si intorcandu-ne la agentie, nu inteleg cine face spoturile astea proaste? Cum de sunt aprobate? Cine face storyboard-ul? Nu inteleg de ce lasa directorul creativ, echipa de art+copy sa se bage intr-o zona asa de delicata cum este video, daca nu au experienta necesara... Despre client nu comentez pentru ca uneori am vaga idee ca el este cel mai neavizat in a-si da cu parerea, dar asta-i alta discutie", a declarat Mihai Anton.

Unele reclame au succes din simplul motiv ca actorii au fost alesi perfect. Avem exemplul celebru al fetitei cu salam ssssasesc de care multi dintre noi isi vor aminti mult timp de-acum incolo sau al nebunului de la Altex. La aceasta editie ne-am propus sa vedem cine alege aceste personaje care fac toti banii si cat de greu este pentru un actor sa treaca de la film sau teatru la un scenariu de spot tv.

AdBreak este un eveniment IQads, prezentat de Orange, sustinut de HotNews.ro si de Grupul de Presa Realitatea.Catavencu, prin Academia Catavencu, Cotidianul si 24-FUN, Radio Guerrilla.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune


Comentarii

gheorghe nitulica
acum 12 ani
imi place de dragos; ' mai ales ca sa casatorit 'cu fata; de la q
Alexandra Vilcu
acum 12 ani
Salut! Nu am fost la nici o editie AdBreak, dar mi-ar placea sa merg de data aceasta. Cine poate sa-mi spuna daca intrarea este libera sau nu? Merci mult :-)
Benjamin Ioana
acum 12 ani
buna intrebarea sandrei, si eu as vrea sa stiu asta. cine ne lumineaza si pe noi?
Diana Caracota
acum 12 ani
Intrarea e libera la AdBreak. Trebuie sa-ti faci rezervare la organizatori daca vrei sa prinzi masa.


Branded


Related