Mihai Gongu & Claudiu Mitcu: Cel mai mare risc pentru campaniile sociale e să nu declanșeze nicio reacție

Mihai Gongu & Claudiu Mitcu: Cel mai mare risc pentru campaniile sociale e să nu declanșeze nicio reacție

Totul pare important și urgent, timpul se măsoară în deadlineuri, iar amânările sunt un mecanism de supraviețuire printre mailuri, proiecte și to-do-uri. Doar că, în timp ce ne plângem de lipsa noastră acută de timp, sunt copii care chiar nu își permit amânări de niciun fel. Pentru ei, supraviețuirea nu e o metaforă. Aceasta este ideea de la care au plecat Mihai Gongu și Claudiu Mitcu în campania de redirecționare 3,5% pentru Dăruiește Viață

 "Românii au înțeles că pot deveni un actor chiar mai important decât statul pentru a rezolva o parte din problemele structurale ale țării. Si că voluntariatul, donațiile recurente, implicarea în campanii sociale reprezintă o normalitate pentru fiecare dintre noi, nu doar pentru “ongisti”, spune Mihai Gongu. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Cheil Centrade

Centrade | Cheil este una dintre cele mai mari companii de comunicare din Romania si HUB regional Sud Estul Europei (10 piete). Ca agentie integrata, Centrade | Cheil are capabilitati de coordonare la nivel de... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related