
Articole care fac referire la Alex Dima


Carmen Uscatu & Oana Gheorghiu: Noi, ca popor, am crescut, am ajuns la momentul acela în care avem nevoie de proiecte comune, care să ne inspire, care să ne dea speranță

„Comunități pentru binele comun” - Festivitatea de premiere a Galei Societății Civile 2024, ediția 22

Mihai Gongu & Claudiu Mitcu: Cel mai mare risc pentru campaniile sociale e să nu declanșeze nicio reacție

Saatchi & Saatchi + The Geeks: Despre Lifebeats - cum a luat naștere o campanie dedicată Dăruitorilor de Viață

Marcel Ivan și prietenii lui pedalează pentru cărți: Anul acesta m-am hotărât să strâng cărți pentru biblioteca din localitatea natală Potcoava, Olt, locul unde am copilărit și am profesat la 19 ani ca învățător

Saatchi & Saatchi + The Geeks semnează campania aniversară Dăruiește Viață – De 10 ani Dăruitori. De Schimbare

Dăruiește Viață lansează campania ”Dăruitorii” pentru a marca aniversarea de 10 ani și 43 mil. € investiți în sistemul medical

Vali Dobrin: Bucharest Stickerz Fest popularizeaza forme de arta stradală mai puțin cunoscute la noi. Creăm o expoziție neconvențională fără a stabili o perioadă de vizitare
![[Game Changers] Alex Dima: Cred ca in viitor industria jocurilor va fi cu mult mai profitabila decat cea a filmelor, asta daca nu e deja acolo](https://media.iqads.ro/2022/03/alex-dima-02-cover-410.jpg)
[Game Changers] Alex Dima: Cred ca in viitor industria jocurilor va fi cu mult mai profitabila decat cea a filmelor, asta daca nu e deja acolo

Peste 20.000 de persoane au testat filtrele AR din cadrul XR Month în primele două săptămâni de festival

One Night Gallery și Leo Burnett lansează XR Month, festivalul prin care redescoperi Bucureștiul în realitatea augmentată

WOPA, The Public Advisors și Asociația Zi de Bine, pun întrebările care contează pentru siguranța femeilor în campania „Iubirea care bate la ochi”

L’Oréal România, prin brandul La Roche-Posay, lansează o platformă digitală de educare privind riscurile expunerii la soare și importanța folosirii produselor de protecție solară
![[UnViitorMaiBun] Carmen Uscatu și Oana Gheorghiu: Împreună, oamenii au o forță incredibilă și pot muta munții din loc](https://media.iqads.ro/2020/06/fku1frya-cover-410.jpg)
[UnViitorMaiBun] Carmen Uscatu și Oana Gheorghiu: Împreună, oamenii au o forță incredibilă și pot muta munții din loc

Melania Medeleanu: Nu sunt atat de puternica sa-i ajut pe toti. Si nu sunt asa de mica incat sa nu ajut pe nimeni. Acolo unde simt ca pot, fac

#RomaniaAreSangeDeRocker: o demonstrație cu ecou prin care "donarea de sânge devine un subiect firesc, poate chiar cool"

Ziua Mondială a Donatorului de Sânge, sărbătorită prin rock. Campania „România are sânge de rocker” a adus cu aproape 800 de pungi de sânge mai mult, în luna mai, la Centrul de Transfuzie București – echivalentul a 1.600 de vieți salvate

Toți pasionații de marketing sunt rugați să strige "Prezent!" la Seara YP dedicată Brandurilor Românești

“Bohemian Rhapsody” sau cum să faci un salt în timp din sala de cinema la concertul istoric de pe Wembley

Viața copiilor bolnavi de cancer din România atârnă de un fir de păr. O campanie Dăruiește Viață cu sprijinul Ogilvy România

Carmen Uscatu: “Noi Facem un Spital” este un fenomen, o replică la “credința” că “Nu se poate face nimic în România”.
