Brand Connection a castigat pitch-ul Banca Romaneasca

Brand Connection va asigura pentru Banca Romaneasca toate activitatile de media: strategy, planning & buying.

"Pentru Brand Connection, contul Banca Romaneasca reprezinta mai mult decat valoare financiara. Reprezinta prestigiu si o oportunitate excelenta de a demonstra pietei de specialitate ca, desi suntem o agentie tanara, suntem expansivi, entuziasti si perfectionisti. Mai mult decat atat, Banca Romaneasca este un cont de media foarte ofertant, care ne va permite sa ne punem in valoare expertiza si calitatile strategice", declara Ileana Tomescu, Managing Director Brand Connection.

"Pe langa cercetarea pietei bancare, analiza competitiei si a consumatorilor si strategia de comunicare media, am pus in acest pitch o tona de implicare si multe kilograme de cafea. Am lucrat cu entuziasm si acest lucru a dat roade", adauga Tomescu. "Ne-a fost de mare folos experienta bancara castigata pe parcursul anului 2006, cand am asigurat servicii complete de media pentru un alt jucator bancar important de pe piata romaneasca", mai spune Managing Directorul Brand Connection.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related