![[Povestea Graffiti BBDO] Stefan Chiritescu: Inseamna disparitia romantismului in publicitatea noastra](https://media.iqads.ro/2019/04/collage25-cover-410.jpg)
Articole care fac referire la Banca Romaneasca
![[Povestea Graffiti BBDO] Stefan Chiritescu: Inseamna disparitia romantismului in publicitatea noastra](https://media.iqads.ro/2019/04/collage25-cover-410.jpg)

12 ore de mișcare, peste 50 de instructori și multă distracție în aer liber, la cea de-a cincea ediție a World Class Fitness Festival, din București

Valentin Uritescu, protagonistul noii campanii de comunicare pentru Banca Romaneasca, semnata the Syndicate

Un program de premii pentru clientii Banca Romaneasca si Western Union, promovat printr-o campanie semnata de the Syndicate

Rogalski Damaschin Public Relations: Cea mai importanta decizie a anului 2013 a fost repozitionarea propriului nostru brand si asumarea unui anumit mod de a face PR

Campania promotionala pentru Banca Romaneasca "Creditul bun te prinde, rata mica te surprinde", creata de the Syndicate

Monica Tarnovean (the Syndicate): In 2012 remarcam in continuare scaderea bugetelor alocate si organizarea de asa-zise pitchuri care strang idei "pro-bono" necomunicat
