4F şi Ioana Grama, noul ambasador al brand-ului polonez de îmbrăcăminte și încălțăminte sportivă, au făcut echipă pentru o vară activă şi plină de energie. Noua colecţie a fost lansată în oaza de relaxare din mijlocul Bucureștiului, la Hare Garden din Herăstrău, printr-un eveniment plin de culoare, dans, fotografii şi multă mişcare.
Evenimentul este parte din campania mai amplă a 4F prin care promovează colecţia multifuncţională de vară şi stilul sport prin intermediul ambasadorului de brand, Ioana Grama. Materialele foto şi video din campanie au fost realizate în cadrul şedinţei foto din Polonia, la care a participat o echipă renumită de profesionişti.
Strategia de comunicare s-a concentrat pe două direcții: producția foto-video care evidențiază piesele preferate ale creatoare de conţinut, Ioana Grama și tacticile de PR pentru promovarea campaniei și interacțiunea directă, memorabilă cu publicul țintă, care au inclus colaborări cu influențatori de top precum Sânziana Negru și Ștefan Floroaica, proiecte speciale, social media, activări in-store și evenimentul inedit de lansare.
Sub conceptul #WeMakeATeam, 4F x Ioana Grama a invitat comunitatea de iubitori ai sportului la o experiență plină de energie în aer liber, cu zone foto şi activităţi care au rezonat cu direcția campaniei. Peste 80 de creatori de conținut din zona de fashion, lifestyle și sport, alături de editori și formatori de opinie, au descoperit piesele preferate din colecția 4F SS24 și au împărtășit noutățile cu comunitățile lor.
Invitații au creat peste 600 de Instagram Stories, au alergat peste 200 km pe banda de alergare 4F, au spus „da” provocărilor sportive primite la roata cu surprize și au marcat evenimentul prin peste 200 de poze instant, care le-au devenit amintire a acestor momente. Atmosfera vibrantă a evenimentului a fost pe măsura colecției 4F, incluzând diverse activități tematice precum alergarea pe bandă, gantere sau greutăți care să susțină mișcarea, completate de smoothie-urile energizante bio în culorile colecției și snack-urile sănătoase, iar DJ-ul Christian Thompson a lansat concursuri de dans sau sportive care au ajuns în scurt timp la sute de vizualizări pe TikTok şi Instagram.
„#WeMakeATeam atunci când dezvoltăm conceptele evenimentelor 4F, iar acest lucru se vede în fiecare detaliu al implementării. Provocarea este să surprindem invitaţii, să creăm cât mai multe oportunităţi pentru dezvoltarea de conţinut organic, transmiţând în acelaşi timp non-intrusiv toate mesajele cheie şi valorile campaniei 4F. Conform feedback-urilor primite, am reuşit :). De la gestionarea deplasării în Polonia pentru a realiza materialele de campanie, la organizarea unei şedinţe foto fulger în România, pentru extra conţinut, la partea de influencer maketing şi media relations, campania 4F SS24 a fost ca un maraton, care pe ultima sută de metri a devenit un sprint, la care întreaga echipă agenţie-client-ambasador a fost pe podium”, spune Diana Iordăchioaia, Client Director RAN Communication.
Colecția 4F SS24 este versatilă și multifuncțională, în nuanțe vibrante de portocaliu, mov, turcoaz, cât și opțiuni mai neutre de bej și maro. Colanții scurți, pantalonii de jogging, tricourile oversize se regăsesc în forme lejere, iar paleta de culori discretă face posibilă asortarea ușoară între ele pentru look-uri în tendințe. Inspirația colecției a fost versatilitatea – tocmai de aceea hainele sunt potrivite atât pentru activitățile în aer liber, cât și pentru cele petrecute în interior.
4F este un brand polonez fondat în anul 2003 și este specializat în producția de îmbrăcăminte sport și accesorii sportive. Proiectele 4F sunt o combinație de design la modă și calitate, care pot satisface chiar și cei mai pretențioși utilizatori. Brandul oferă produse necesare pentru practicarea activității fizice indiferent de anotimp, asigurând confortul necesar iubitorilor de sport.
Compania colaborează cu diferite Comitete Olimpice (Croația, Letonia, Slovacia și Grecia), echipe locale și federații de sport, cât și cu sportivi de performanță.