Brands@Work va dezvalui topul brandurilor romanesti

Topul brandurilor romanesti cu cel mai mare impact in randul publicului va fi dezvaluit in cadrul evenimentului Brands@Work, desfasurat joi, 7 iunie, la World Trade Center Bucuresti. Potrivit unui comunicat BMG, a cincea editie a High Impact Brands, studiul realizat de compania Synovate pentru revista Biz, aduce ca noutate evaluarea brandurilor pe doua coordonate: brand utiliatar versus brand aspirational.

In a doua parte a evenimentului se va desfasura concursul Cannes Predictions, organizat de revista Campaign si agentia Leo Burnett. In acest an, festivalul Cannes Lions va avea loc intre 17-23 iunie si va reuni 10,000 de participanti intr-un maraton de 45 seminarii, 20 workshop-uri, cinci expozitii, patru ceremonii si 2 gale de premiere. Participantii pot face pronosticuri cu privire la premiatii acestui an de la Cannes, iar castigatoul concursului Cannes Predictions va merge la festivalul de publicitate Golden Drum (Portoroz).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related