Headvertising a dezvoltat a doua etapa a campaniei de imagine a UniCredit Tiriac Bank

Agentia de publicitate Headvertising a dezvoltat a doua etapa a campaniei de imagine a UniCredit Tiriac Bank care comunica valorile brandului si isi propune sa construiasca noua identitate a companiei, informeaza luni un comunicat transmis NewsIn.

Campania realizata de Headvertising va rula pana la 31 iulie pe mai multe canale de comunicare in masa, presa scrisa, TV si panotaj stradal in marile orase si pe litoralul din Romania si Bulgaria. De partea de media a campaniei se ocupa agentia Mediacom Romania, cu care grupul UniCredit lucreaza pe plan regional.

La baza conceptului de campanie a stat ideea ca imaginea unei banci este data de atitudinea oamenilor care o reprezinta. Ca urmare, in cele trei spoturi TV ale campaniei personaje principale vor fi angajati ai UniCredit Tiriac Bank.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related