Sange si curaj la Cannes Promo Lions

Premiile categoriei Promo Lions s-au impartit in toata lumea publicitara. Castigatoarea Grand Prix-ului este o agentie din Noua Zeelanda, urmata de o agentie din Uruguay si de una din Germania, castigatoare ale Promo Lion-ului acestei categorii transmite corespondentul IQads la Cannes.

Juriul de anul acesta nu a acordat Gold Lion si Silver Lion pentru ca a considerat ca lucrarile inscrise nu sunt suficient de bune.

Agentia TBWAWHYBIN Auckland a castigat Marele Premiu cu Campania "Bonded by blood" pentru Adidas si Uniunea Nationala de Rugby din Noua Zeelanda.

Campania, apreciata de juriu ca fiind "captivanta si inovatoare" a fost una de impact in Noua Zeelanda - toti membrii echipei de rugby "All Blacks" au donat sange si si-au lasat testat ADN-ul, fapt care a aparut pe posterele si in spoturile video ale campaniei.

La conferinta de presa pentru anuntarea castigatorilor, presedintele juriului de la Promo Lions, Geraldo Rocha Azevedo, a spus ca din ce in ce mai multe fonduri sunt investite in executiile de promo-uri.

"Promo-urile devin din ce in ce mai importante pentru ca ofera noi posibilitati de a atinge consumatorul", a spus Rocha Azevedo, presedintele de Integrate al agentiei braziliene NeogamaBBH.

Referitor la campania castigatoare, Jane Canapini, de la agentia canadiana Capital C Communication si membra a juriului a spus ca "ne-a placut foarte mult Campania 'Bonded by Blood' pentru ca ne-a conectat - pe noi si consumatorul - la o situatie emotionala. Am simtit ca mesajul este transmis in acea forma care sa castige cel mai bun feedback".

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Related