Saatchi&Saatchi New York a castigat 3 Grand Prix la categoria "Press" la Cannes Lions

Saatchi&Saatchi New York a castigat trei trofee Grand Prix la Cannes Lions 2007, cel mai prestigios festival de publicitate din lume, la categoria "Press", cu lucrarile "Soy Sauce", "Mayo" si "Ketchup" pentru Procter&Gamble, informeaza joi site-ul oficial al festivalului.

La aceasta categorie un Bronze Lion a fost castigat si de agentia romaneasca GMP Advertising, care a obtinut trofeul la subcategoria "Savoury Foods" cu lucrarea "Note", realizata pentru SC Carpalat. In categoria "Press" au fost acordate, in total, 44 de premii Gold Lion, 69 de premii Silver Lion si 90 de premii Bronze Lion.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Related