Seminariile de la Cannes vazute prin ochii celor 15 bloggeri

Cei 15 tineri livrati de Tempo la Cannes nu stiu la ce seminar sa mearga mai intai ca sa capteze cat mai multa informatie si s-o puna pe blogul infiintat ad-hoc.

Catalina a scris despre revolutia cosumatorilor, care a dus la instaurarea unei "Youcracy", termeni care ii apartin lui Jimmy Maymann de la Goviral, care a vorbit in seminarul tinut despre modul in care consumatorii filtreaza mesajele care ajung la ei si genereaza noi mesaje pe care le transmit mai departe prin platformele web 2.0. Pentru a ajunge din nou la ei, publicitarii trebuie sa gaseasca un "consumer-user insight".

Stefan a fost la un seminar de ambiental media, tinut de Daniela Krautsack - Managing Director la Magic Moments, agentia creativa a MediaCom Vienna. Cel mai mult i-a placut un silence booth amplasat de Nokia in locurile zgomotoase, unde oamenii nu pot vorbi la telefon.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Sectiune



Related