Foote, Cone & Belding (FCB) face performanta fara premii de creatie

Surprinzator pentru necunoscatori si devansand branduri cu notorietate in piata, agentia de publicitate Foote, Cone & Belding (FCB) s-a clasat pe locul 3 (dupa Leo Burnett&Target si McCann Erikson) in AdRating - clasament lansat de agentia NewsIn.

AdRating a avut cinci criterii de evaluare a agentiilor, punand accent pe performantele de business ale acestora. Astfel, agentia de publicitate Foote, Cone & Belding (FCB) se afla pe primul loc in ceea ce priveste "constanta in afaceri", pe locul 2 la "contributia la afacerile clientului" si pe locul 3 in clasamentul final AdRating al agentiilor de publicitate din Romania.
AdRating a evaluat FCB pe locul 1 din punct de vedere al constantei in afaceri, acest criteriu insemnand ca agentia nu a pierdut nici un client in perioada 2006-2007.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


FCB Bucharest

Cu o istorie si o experienta de peste 140 de ani in domeniul comunicarii, reteaua globala FCB include 150 de agentii in 90 de tari, avand peste 8.000 de angajati si este parte a Interpublic Group of Companies. In... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Oameni

Pozitii

Sectiune



Branded


Related